FEEST!!!!

A

Anoniem

Guest
Jaaahhhhh, de spreidbroek mag af!!
Kom net terug van het ziekenhuis en het zag er prima uit. Ze moet hem de komende 6 wk nog wel 's nachts aan, maar da's geen probleem. En dan is ze er helemaal vanaf! Moet nog wel over 3mnd op controle komen.
Ben zo superblij!
Ik ga gauw, moet nog gaan werken, maar die lach gaat niet meer van mijn gezicht vandaag!
Groetjes.....

Super!!! Ik ben gewoon blij voor jou! Hihi... de blijdschap straalde gewoon van je berichtje af! Hahahaha... Gaaf hoor, gefeliciteerd!

Oooh SUPER!
Echt fijn voor jullie (en voor haar natuurlijk!!)
En dat hij s'nachts nog om moet is inderdaad geen probleem lijkt me...dan slaapt ze toch...
Misschien een domme vraag, maar staan haar beentjes nu ook uitelkaar zeg maar? (snapje wat ik bedoel??) en moeten jullie hier nog iets van oefeningen voor doen? of met een fysio ofzo?
Ik heb ook een kindje op het vorige kdv gehad die een sprijdbroekje had nl, en vroeg me nu toch af of de beentjes dan vanzelf weer "goed" gaan staan of dat je daar oefeningen ofzo voor moet doen??

Nou, geniet er in ieder geval van!!!

Hoi,
Haar beentjes staan niet echt uit elkaar, maar het is wel een houding van haar geworden. Als ze het broekje even af had, bleef ze vanzelf met haar beentjes zo liggen.
Maar nu ze het langere tijd af heeft, gaat ze steeds meer ontdekken dat ze ook kan bewegen met haar beentjes. Erg grappig om te zien.
We hoeven geen fysio of zoiets dergelijks. Ze moet vanzelf weer andere houdingen gaan uitproberen en dat doet ze hardstikke goed.
Sil

Gefeliciteerd!!! Wat lijkt me dat fijn voor haar dat ze nu lekker vrij kan bewegen. En die weken 's nachts is natuurlijk een stuk minder erg.

Geweldig meid! Fijn dat ze overdag die broek niet meer aan hoeft en lekker rond kan spartelen. Super!

Terug
Bovenaan