Feestdagen goed doorgekomen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

We zijn de kerst goed doorgekomen gelukkig. We zagen er toch wel tegenop omdat vorig jaar op 2e kerstdag is mijn schoonvader overleed en ik een miskraam kreeg. Het doet nog steeds pijn dat we een jaar naar dato nog steeds geen kindje op komst hebben en we inmiddels 3 jaar aan het proberen zijn. Maaaaaaaaar we hebben ondanks alles toch wel lekker genoten van de kerst.

Ik hoop dat jullie allemaal ook echt een fijne kerst hebben gehad!!

lfs inge

Lieve Inge,

Ik heb vorig jaar kerst  met tranen je verhaal gelezen op je weblog. Ik hoop zo dat je in het nieuwe jaar de vreugde mag ervaren van een klein mensje in je buik, je wacht al zo lang. Ik ben blij dat je positief blijft  en ik weet zeker dat het je gaat lukken!!!

Een heel vruchtbaar 2006 toegewenst!!

gr
Marielle

Hoi,

Ook ik heb het overleeft! Heerlijk genoten van het beetje sneeuw van gisteren en nu schijnt het zonnetje hier.
Ik hoop ook dat 2006 voor ons allemaal eindelijk HET jaar wordt! Enne Inge, dat komt wel goed hoor!

groetjes Noor

Ik hoop dat je gelijk krijgt Noortje over dit jaar. Helemaal na jouw slechte nieuws van vandaag. Ik las net dat je al een beetje bent bijgekomen van de schrik. Het is gewoon zooooo klote af en toe.
Wanneer ben je nu weer aan de beurt? Moet je eerst een ronde wachten nu om je lijf op orde te krijgen voor de volgende poging?

lfs ing

Terug
Bovenaan