Feestdagen

Goedemorgen,
Vandaag mijn NOD. Afgelopen dagen buikkrampen gehad, opvliegers, soms wat pijnlijke tepels.
Ivm de feestdagen vanochtend een early test gedaan maar negatief.

Hopelijk komt het nog, zou een mooi kerstcadeau zijn!
Wel lastig om aan visite een goede reden te geven waarom je het glas wijn laat staan haha..


Fijne dagen allemaal!
 
Kan zijn dat je menstruatie later vandaag nog doorbreekt. Kan je alsnog aan de wijn. Ik vind het echt een bizarre gedachte dat als je een keer geen wijn drinkt, meteen aan zwangerschap gedacht wordt. Dat zegt heel veel over jouw visite vind ik. Gewoon even niet willen drinken is toch ook een goede reden.
 
Kan zijn dat je menstruatie later vandaag nog doorbreekt. Kan je alsnog aan de wijn. Ik vind het echt een bizarre gedachte dat als je een keer geen wijn drinkt, meteen aan zwangerschap gedacht wordt. Dat zegt heel veel over jouw visite vind ik. Gewoon even niet willen drinken is toch ook een goede reden.
Nou nou wat een oordeel. Wees lief.
Het is feest, en dan vinden veel mensen het normaal om alcohol te drinken.
Het is niet alsof je even thuis bij iemand op de koffie bent.
 
Ik heb het verbloemd met dat ik de BOB ben of de volgende ochtend vroeg een dienst heb.

Of even snel stiekem een glas alcoholvrij bier voor jezelf inschenk, en het flesje weg laat.
 
Dus als je op een feestje niet drinkt, ben je zwanger? Sorry, dan ben ik maar niet lief!
Als je er gewoonlijk om bekendstaat wel een wijntje te lusten en je hebt een omgeving waarin dat ook gangbaar is op een feestje dan is het op zijn minst opvallend als je als vrouw in een bepaalde leeftijd dat ‘opeens’ afslaat.

Toevallig gisteren met mijn familie gedeeld dat ik nu 7 weken ben en mijn broertje en zwager hadden al een vermoeden omdat ik met Sinterklaas en een verjaardag aan de ginger ale zat. Heb het zelf gisteren ook verteld mede omdat ik dan geen lastige smoezen hoef te bedenken waarom ik dingen niet eet of drink.
Ben niet eens een grote drinker, drink thuis nauwelijks, maar op een verjaardag vaak wel wat.

Dat iets opvalt is overigens niet hetzelfde dat ze erover oordelen dat zou natuurlijk wel apart en vervelend zijn…
 
Terug
Bovenaan