Feestdagen.....

wat gaan jullie doen met de feestdagen?
Voor mij is het heel dubbel, aan de ene kant vind ik het leuk en gezellig en vooral nu er een pak sneeuw ligt, maar aan de andere kant vind ik het ook moeilijk, zoals e meesten van jullie weten is in april mijn vader overleden.

1e kerst dag ga ik naar mijn moeder, daar zijn mijn broers en zus met aanhang.
2e blijven we thuis met z'n 3tjes of we nodigen vrienden uit.

Oud en nieuw blijven we ook thuis, of ik ga naar mijn moeder, als ze dat wil.

Gr Linda

1e kerstdag bij mijn ouders
2e kerstdag gaat mijn man met de kids naar zijn ouders ('s morgens!!). En 's middags gaan we naar vrienden om daar te eten.

Ik kan me zo goed voorstellen dat het heel dubbel is. Wat dat betreft is december gewoon een rotmaand als je een dierbaar iemand verloren bent!
Ik hoop toch dat het jullie lukt om er een beetje van te genieten.

Sterkte!

liefs miranda

Het is en blijft altijd moeilijk als je iemand bent verloren. Ik hoop dat je toch een fijne kerst hebt.

1e kerstdag komen er een paar mensen eten.
2e kerstdag zijn we bij schoonouders uitgenodigd
en oud en nieuw thuis op msn hhahaha

liefs Maris

December is een rotmaand voor mensen die iemand hebben verloren. Als je dan met zijn allen bij elkaar bent is het gemis van die ene persoon helemaal zo groot. Heel veel sterkte hoor, in deze dagen. Gelukkig heb je wel leuke dingen te doen.

Wij gaan eerste kerstdag naar mijn schoonfamilie, lekker eten.
Tweede kerstdag heb ik een vroege dienst ;-( en daarna diner bij mijn zus, mijn ouders en oma komen dan ook.
Oud en nieuw weten we eigenlijk nog niet.

Hey meis....

Ons pap is 4 jaar geleden overleden en merk het nog elk jaar en heb het altijd nog veel over hem. Het 1e jaar is het echt het zwaarst, want alle dagen komen voor het eerst na.........

Wij zijn kerstavond thuis. 1e kerstdag gaan wij brunchen bij mijn moeder. en 2e kerstdag hebben wij bij de familie van maik.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan