Feestdagen

Ik wil iedereen fyne feestdagen toewensen en een voorspoedig nieuwjaar voor het eerst met nieuwe aanwinst wat was een byzonder jaar he en wat hebben we lopen klagen v/d bevalling maar t,was wel fyn om t,van ons af te praten

Ja zeker. Nu ik er op terug kijk en er ook van heb kunnen genieten ondanks dat de laatste weken voor mij zwaar waren is die periode voorbij gevlogen.
Ik vind het zo bijzonder om nu de feestdagen te vieren met mijn gezinnetje. Alles waar ik me daarvoor druk om maakte is nu niet meer belangrijk als ik die kleine vast heb en naar hem Kijk. Het is het mooiste kerst cadeautje wat ik ooit heb gehad.

Genoeg zoet sappigheid en clichés van mij :) Iedereen fijne feestdagen en een goed en fijn Nieuwjaar

T,is helemaal niet zoetzappig t,is gewoon de waarheid by myn was t,ook zwaar de laatste loodjes en de bevalling ook alina was er byna niet meer geweest k,las net in de krant dat er na voldragen zwangerschap toch nog in de moederschoot een meisje was overleden k,heb me zitten janken met alina in m,n armen terwyl k,hun niet ken heb er zelf ook 2 verloren dus weet je wat hun voelen maar ben dan zo dankbaar dat k,2 gezonde kinders mag hebben en voor t,eerst met z,n 4tjes

Terug
Bovenaan