Feestje

Hoi Meiden,

Ik heb een advies nodig.Ik heb morgenavond een tof feestje met veel dansen en gezelligheid.Nu weeet ik dat er ook voor de fun een fanfare langs komt en dat het echt een dans feestje dus met veel muziek en dat staat waarschijnlijk niet echt zachtjes.
Mijn vraag zo het kwaad kunnen voor de baby.Het is het laatste feestje waar ik denk ik bij kan zijn omdat eind januari het kindje komt en qua moeheid red ik het nu nog en straks misschien niet meer.

Wat moet ik doen ik twijfel nog wat zouden jullie doen.

Groet Rosa 27 weken zwanger
 
Hoi Rosa,

Ik weet dat baby's rond die leeftijd al goed geluiden kunnen horen (en vanaf 6 mnd zelfs herkennen) dus ik zou wel gaan maar proberen de grote herrie te vermijden. Lukt dit niet dan zou ik overwegen om thuis te blijven, immers hoeveel lol kun je hebben als je kindje gek wordt van de herrie?
 
Nou, ik ben bijna 38 weken zwanger en ben gister nog naar een feestje geweest. Wel maar drie uurtjes maar toch. Ik denk datr het wel meevalt qua geluid dat wordt door het vruchtwater super gedempd.. Je moet wel leuke dingen doen als jij je goed voelt voelt jouw kleine zich ook goed dus. Een paar weken geleden was ik in de ahoy en daar was zo'n beat-rapper op een gegeven moment. Toen merkte ik dat de kleine wat begon te draaien en te schoppen en toen ben ik uit de menigte gegaan. Je kleien geeft zelf aan wanneer het teveel is dat merk je ook als je bijvoorbeeld gaat winkelen. Als ik die twee resterende twee weken nog thuis moet zitten lijken ze volgens mij nog een half jaar te duren. Ik ben overdag lekker bezig en s'avonds ga ik op tijd slapen en slaap dan ook altijd lekker uit en voel me daar goed bij..
Denise 37 wkn 5 dgn
 
Terug
Bovenaan