feestjurk zwangerschap

<p>Hallo Dames,</p><p>Ondertussen ben ik 28 weken zwanger. Binnenkort ga ik trouwen en zal dan op 34w2d zitten.</p><p>Ik ben dus op zoek naar leuke feestjurken. Het liefst een jurk welke ik na de zwangerschap ook aan kan. Want als het allemaal volgens de planning loopt, trouwt mijn schoonzusje 6 weken na dat ik de kleine man voor het eerst heb mogen vasthouden. Nu heb ik gezocht op google naar fysieke winkels. (online is inderdaad veel te vinden, maar ik ben toch iemand die graag kleding eerst eens in handen heeft). En ja H&M en Prenatal etc. hebben leuke kleding/jurken, maar voor deze momenten zou ik het toch graag nog wat netter zien.</p><p>We komen uit noord/midden-Limburg en de dichtstbijzijnde winkels met feestjurken voor zwangeren vind ik op een afstand van 2 uur rijden.</p><p>Mijn vraag aan jullie is of jullie nog leuke winkels voor zwangeren weten waar ze verschillende feestjurken of mooie feestkleding verkopen. De voorkeur in Limburg, Noord-Brabant, Gelderland. Niet te ver over de grens in België of Duitsland is natuurlijk ook mogelijk!</p><p>Alvast bedankt voor alle tips!</p><p> </p><p> </p>

Ik heb een jurk bij noppies gekocht. Kan zeker nog na de zwangerschap. Voordeel van die winkel (die in den Bosch in ieder geval) is dat het personeel enorm goed hielp! 
Succes  

Zoek je nu een trouwjurk voor jezelf of een feestjurk voor de bruiloft van je zusje?
Een jurk die je aankan als je hoogzwanger bent en na de bevalling ook nog, dat kan toch bijna niet.. tuurlijk kun je na de bevalling een zwangerschapsjurk aan, maar dat zit dan echt niet meer zo mooi bij je buik!

Toen ik voor een trouwfeest een goede jurk zocht, ben ik uitgekomen op een winkel in Eindhoven, Innana of zoiets? Was een hele fijne winkel, met zeer nette, maar toch ook vlotte kleding. Ik weet alleen niet of ze meer vestigingen hebben!

Een geweldige zaak voor gelegenheids- en trouwjurken is Masu in Panningen, noord-Limburg.
De dames daar willen je zeker helpen en hebben super goed advies en ik weet zeker dat ze hebben wat je zoekt voor een fijne prijs ^^

Terug
Bovenaan