<p>Hallo Dames,</p><p>Ondertussen ben ik 28 weken zwanger. Binnenkort ga ik trouwen en zal dan op 34w2d zitten.</p><p>Ik ben dus op zoek naar leuke feestjurken. Het liefst een jurk welke ik na de zwangerschap ook aan kan. Want als het allemaal volgens de planning loopt, trouwt mijn schoonzusje 6 weken na dat ik de kleine man voor het eerst heb mogen vasthouden. Nu heb ik gezocht op google naar fysieke winkels. (online is inderdaad veel te vinden, maar ik ben toch iemand die graag kleding eerst eens in handen heeft). En ja H&M en Prenatal etc. hebben leuke kleding/jurken, maar voor deze momenten zou ik het toch graag nog wat netter zien.</p><p>We komen uit noord/midden-Limburg en de dichtstbijzijnde winkels met feestjurken voor zwangeren vind ik op een afstand van 2 uur rijden.</p><p>Mijn vraag aan jullie is of jullie nog leuke winkels voor zwangeren weten waar ze verschillende feestjurken of mooie feestkleding verkopen. De voorkeur in Limburg, Noord-Brabant, Gelderland. Niet te ver over de grens in België of Duitsland is natuurlijk ook mogelijk!</p><p>Alvast bedankt voor alle tips!</p><p> </p><p> </p>