Feestkleding

Help! Ik heb binnenkort een bruiloft en geen idee wat ik aan moet! Ik vind het kledingaanbod voor zwangeren sowieso echt minimaal.

Wie kan me helpen aan adressen (liefst in het midden van Nederland, regio Utrecht) waar ik terecht kan voor mooie, nette maar vooral feestelijke kleding waarin in er niet uitzie als een aangespoelde potvis?!

Thanks alvast!

groetjes, Tara (29w3d)
 
Ik weet in Eindhoven een hele mooie winkel maar daar heb jij niets aan. Kijk eens bij Premamam. Daar hebben ze leuke kleding. Het merk Vida Vita vind ik zelf helemaal geweldig, misschien kun je eens op hun site kijken voor een winkel bij jou in de buurt.
Succes liefs Tanja
 
In stoffenzaken liggen vaak patronenboeken met ook positiekleding. En in de Knip XL (zelfmaakmodeblad voor maatje meer) staan ook patronen voor positiekleding (als je aan een kerstnummer kan komen, daar staat vast ook wel feestkleding voor onze buiken in).Dus als je iemand kent (of bent!)die handig is met de naaimachine is dat misschien ook een (goedkoop) alternatief!

Ik ben erg benieuwd of er nog meer tips zijn, ze zijn bij mij ook welkom, dus bij voorbaat ook mijn dank!
 
Hoi,
Ik had zelf laatst een feest en had een zwart (strak)jurkje aan van Noppies en daarover heen een oranje wikkelvestje van vida vita. (als je het warm krijgt kun je dat uitdoen.) Ik heb het gekocht in Zwolle bij Happy fashion. Ze hadden daar best veel keus. Maar dit was het enige wat bij mij in de smaak viel...
succes
 
Terug
Bovenaan