feestkleding

mijn zusje gaat in augustus trouwen. dan ben ik zon beetje 28 weken zwanger.
ik mag ook nog haar getuige zijn dus ik wil er graag erg feestelijk uitzien..
dus weet iemand nog leuke site's of winkels???
waar ze mooie jurken hebben of iets met een broek..
maakt me eigenlijk weinig uit, als het er maar erg feestelijk uitziet...

alvast bedankt!!!

hm

hoi!
ik heb pas de website ontdekt van Isabella Oliver (www.isabellaoliver.com), echt hele gafe en feestelijke kleding vind ik. wel erg prijzig, 80 euro voor een hempje etc... maar voor een bruiloft lijkt het me super! (ik wou dat ik een bruiloft had, dan zou ik daar ook wat kopen haha!!)
groetjes sabine

Zit met hetzelfde, ik heb twee bruiloften en op de ene bruiloft ben ik 15 weken en op de andere 22, dus heb iets kunnen vinden wat rekbaar is. Maar met 28 weken zou ik het denk ook niet meer aankunnen. Uiteindelijk heb ik het op vakantie gevonden, maar ik was eerst ook op zoek en toen kwam ik uit op vida vita, die heeft ook mooie (feest)kleding.

Je kunt het zien op www.vidavita.nl en ze zitten in een aantal grote steden.

succes, ben benieuwd wat je gaat kopen.

Gr. Ingrid

Hebben nog een bruiloft van vrienden als ik 7 maand zwanger ben en ik hoop redelijk mooi weer.... heb namelijk een mooie linnen broek die afhankelijk van het shirt erop netjes is dan wel casual.
Moet er dan dus idd nog even een leuk shirtje bij, maar ga het niet al te gek maken en koop het wat eerder, zodat ik er ook al eerder wat aan heb.

Zelf ben ik nog getrouwd toen ik bijna 8 maand zwanger was van de 2e en toen had ik kleding gewoon bij een pos.winkel gehaald. Broek was van Noppies. Shirt weet ik niet meer en ik had een soort van bolero top (geknoopt onder je borsten, dus buik valt lekker op!!!!) en dat was geen pos. mode. Soms kan je ook bij de regulier mode nog heel leuk slagen.

groetjes,
Marije

Een mooie tuniek die vanaf je borsten gewoon wijd valt bijvoorbeeld, :) Die kun je ook gewoon bij de normale zaken kopen. Steps heeft erg leuke dit seizoen, (die ook een beetje chic zijn, :) Kun je het na je zwangerschap ook gewoon weer dragen, :) Heb er zelf een paar: erg fijn!!!

Wat betreft de mode hebben we ook helemaal geen klagen, heb al best een buikje maar kan gewoon kleren kopen uit de normale zaken (vooral aanbiedingen kijk ik naar) het scheelt je een hoop geld en je kan het tot zeker 20 a 25 weken aan.

Tip: bij de H&M heb je veel kleding met elastische stoffen, die ook nog eens erg lekker zitten. En voor heel weinig. Even zoeken maar je vind echt leuke dingen, en je loopt er voor je gevoel weer goed bij.

Ps.ik weet het kleding is een hobby van me.

Gr. Ingrid

Terug
Bovenaan