Feestkleding

hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje, de komende weken heb ik een aantal bruiloften/verlovingsfeesten. Ik heb nette feestkleding nodig. Momenteel ben ik 27 weken, mn buik begint aardig te groeien. Hebben jullie tips waar ik iets kan vinden voor een redelijk prijsje?

Alvast bedankt!

Bij 'gewone' winkels kun je soms wel leuke stretchjurkjes vinden. Normaal zou ik die alleen aanndoen met een hele platte buik, omdat je alles erdoorheen ziet. Maar tijdens de zwangerschap vind ik het juist leuk dat mn buik er zo door opvalt.

Hebben ze waar je woont geen leuke tweedehandswinkeltjes? Hier (Deventer) is een super leuk winkeltje waar vooral kleding voor babies/kinderen en zwangeren wordt verkocht. Of je kunt via mp kijken. Helemaal feestelijke zwangerschapskleding wordt vaak kort gedragen.

Er is nu heel veel feestkleding in de aanbieding overal. V&D heeft mega korting, Wehkamp, H&M... even zoeken op internet en je hebt zo iets leuks gevonden.

Zou idd ff in de sale kijken maar ook bij h&m die stretch jurkjes zijn top! Leuk coubertje erover en klaar! Veel Plz!

Terug
Bovenaan