Feestwekend

Gisteren weer naar het ziekenhuis voor derde echo en ik was eerlijk gezegd behoorlijk nerveus. Dreigde mijn echtgenoot nog twee keer dat ik stiekem weg zou lopen, maar uiteindelijk toch maar blijven zitten. Gelukkig was het wederom onze Marjan die de echo maakte en hebben we weer lekker kunnen lachen....en huilen, want toen ik duidelijk twee bewegende kindjes met kloppende hartjes in beeld kreeg, werd ik toch flink emotioneel. Wat een wonder!
Ondertussen wandelde onze hilarische en immer chaotische gynaecologe, dr. Dia's nog even binnen en wij konden haar verbazing van het gezicht lezen toen ze zag dat wij er zaten voor een termijnecho na slechts 1x IUI en helemaal toen ik vertelde dat het een tweeling wordt. Dat was al een tijdje niet meer voorgekomen, zei ze. Helemaal feest werd het toen de echoscopiste ons vertelde dat we het nu gewoon kunnen vertellen aan iedereen en dat is zooooo leuk! De cadeaus en kaartjes stromen binnen!

Gefeliciteerd! Een tweeling, wow. Ook nog en super echo, jullie weekend kan niet meer stuk. Wat leuk dat jullie zoveel leuke reacties krijgen.
Hoever ben je nu?

Fijn weekend.
Liefs

Oh wat super meid!!! Dat is dubbel genieten maar het is van je verhaal af te lezen dat je dat ook zeker doet! :)

Ik zie trouwens dat je nog niet in ons ud-lijstje staat, is wel zo gezellig! ;) kom je erbij?

Groetjes

Wat geweldig om te lezen meid!!! En voor mij zoooo herkenbaar :) Echt heerlijk die 2 wondertjes!

Wat leuk ook dat de de kaartjes en reacties binnen stromen, is ook zo leuk!! Voelt heel bijzonder.

Geniet ervan maar dat doe je volgens mij dubbel en dwars. Fijn weekend.

Liefs Lynn.

Ow, om je vraag nog even te beantwoorden in m'n topic ;-) Ik voel me gelukkig steeds iets beter. Met de misselijkheid gaat het wel, voel me gelukkig niet meer continu misselijk en kan wel zeggen dat ik steeds meer goede dagen heb, wel ben ik nog behoorlijk moe maar daar zal het warme weer weer ook wel aan bij dragen.

Ik ben morgen 13 weken en jij? Fijn om te lezen dat jij je ook steeds beter voelt, die dubbele portie hcg heeft er bij mij de eerste 10 weken behoorlijk ingehakt.

Ik vind het toch zo bijzonder dat wij eigenlijk hetzelfde verhaal hebben. 1x IUI en 'gewoon' zwanger van een tweeling, echt ongelofelijk! Zijn jou ukkies eigenlijk 1-eiig of 2-eiig?

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan