@feetje

aaaah wat lief van je dat je dat vraagt....helaas heeft hij afgelopen weekend weer paar dagen in het ziekenhuis gelegen. Hij krijgt dan wat zuurstof en ligt aan de monitor omdat hij zijn zuurstofgehalte niet op peil kan houden...nu is hij weer thuis maar nog kortademig. Schijnt z'n zwakke plek te blijven...Hij lacht gelukkig nog en is best vrolijk. Verder is hij best moe dus slaapt best veel. Het komt vast goed, het klinkt alleen verschrikkelijk....je hebt te neiging om om de 5 minuten te zeggen hoest eens goed...

Lief van je! Hoe is het met jou kleintje? (ik zal eens proberen een foto op onze hyves te zetten...zit jij daar ook?

Groetje Fee (frederike)

Ik zit niet meer op hyves. Vond het een beetje te verwarrend hahahah. Maar ik hoop dat hij toch snel wat opknapt meid. Is zo rot om ze zo te zien liggen. Kereltje hier is verkouden geworden, maar het zit wel goed los. En als hij het niet goed ophoest denk ik dat ik een schrikbadje geef. (vind het eigenlijk bijna kindermishandeling) Voor de rest doet hij het weer goed. Veel sterkte en mocht je zin in msn hebben:

supergirl_274@hotmail.com

Terug
Bovenaan