felheid

Hallo,

Ik heb een dochter van ca. 5 maanden en zij eet echt heel goed. Ze is een fel kindje en dat is op zich niet zo raar. Maar altijd als we haar slabbetje omdoen begint ze gigantisch hard te krijsen en als we haar de fles geven wordt ze even iets rustiger en daarna gaat ze weer tekeer. Dat duurt best wel lang. Op een gegeven moment wordt ze rustiger. We letten er al op dat we de voeding minder warm maken dus daar kan het niet aan liggen. Zou ze ergens last van kunnen hebben? we snappen er niets van want enerzijds eet ze heel goed en wil ze heel graag eten, maar waarom zet ze dan zo'n keel op? Na het flesje is ze weer rustig en lacht ze weer volop.
Heeft iemand dezelfde ervaring?
Bedankt,
Wendy
 
Hoi Wendy,

Heb je het al eens geprobeerd om het flesje bv 10 minuten eerder te geven dan de tijd dat het "moet".

Sommige kinderen hebben tegen die tijd zo een trek dat het naar hun idee niet snel genoeg gaat allemaal.

Groetjes
 
Hoi Wendy

Mijn dochter heeft dit ook hoor, als ik haar slab omdoe, weet ze dat ze eten krijgt en als het dan niet snel genoeg gaat, zet ze het echt op een krijsen totdat ze haar fles heeft en dan wordt ze weer rustig en als hij op is, wat soms heel snel gaat, gaat ze ook nog even door met krijsen tot ik haar rechtop zet en dan stopt het meestal wel na een tijdje, pittige dames hé.

Gr. Linda



 
Wij hebben dit met ons zoontje ook gehad en nog weleens. Hij is nu 14 weken en het begon bij ons met 11 weken. Na een paar slokken was het gillen en krijsen en dat een aantal keren. Pas nadat hij heel moe werd ging hij rustig drinken. Wij hebben op een bepaald moment andere spenen gekocht, dit hielp even en toen ging het weer mis. Wij zijn nu overgestapt op andere tijden en nu gaat het wel goed. Hij slaapt nu ook beter 's nachts. Maar hij blijft een enorm temperamentvol mannetje. Bij alles wat niet gaat zoals hij het wil zet hij een keel op. Af en toe wordt ik er doodmoe van. Maar hij is meestal wel vrolijk, gelukkig ! Groetjes Cato
 
Terug
Bovenaan