felicitas babydoos?

Wie weet er al wat er in de babydoos van Felicitas zit en hoe gaat dat als ze langs komen. Straks komt er nl. iemand van Felicitas en eerlijk gezegd heb ik er niet echt zin in...

groeten,
Jackje

Hahahaha, dat gevoel had ik ook al..........ik moet nog bevallen en zie er nu al tegen op om straks iemand te moeten ontvangen daarvan.
Ik weet helaas dus niet wat erin zit. Maar mijn vriend en ik hebben afgesproken dat op t moment dat zij langs komt, hij een dagje vrij neemt......zodat we ze ook weer snel buiten kunnen werken!!!!!

Liefs Ukkie
(36w+2d)

hoi

nou het viel mij behoorlijk tegen
plastic slab
babyvoeding proef pak
maandverband
proefmonsters
en maar liefst 1luier van huggies
en verder kon je van alles kopen en lid woorden  want daar komen ze immers voor.

gr moni

hoi,
ik vondt het een leuke doos, je krijgt t maar, en toen die vrouw kwam was het ook erg gezellig, het ligt er ook een beetje aan wie e komt, maar ze was totaal niet drammerig en k heb uiteindelijk wel wat gekocht een leerkoffertjesserie en daar heb ik echt onwijs veel plezier van(nou ja mn zoontje dan)......
als je het niet wilt zou ik m ook niet aanvragen, ze gaan er toch vanuit dat ze langs mogen komen.....

gr brenda

quote: sarretjes reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-01-2006 18:18:34'));

een leerkoffertjesserie en daar heb ik echt onwijs veel plezier van(nou ja mn zoontje dan)......
als je het niet wilt zou ik m ook niet aanvragen, ze gaan er toch vanuit dat ze langs mogen komen.....

is het zo'n grote doos waar allemaal koffertjes inzitten?
waar je 11 maanden lang 19.95 voor betaald?  
weleens uitgerekend hoeveel dit uiteindelijk kost?

ik heb hem in 1 keer betaal ddus weet idd precies wat dat kost hoezo?
had je het idee dat ik niet kan rekenen?
ik vindt het een prima set en ken veel andere moeders die er ook veel plezier van hebben, ook met ouder kinderen dus  wat maakt dat dan uit?
ik kijk niet n jouw portemonee dus doe dat ook lekke rniet bij mij!
ik gaf alleen aan dat dat een leuk ding is waar je heel  veel aan hebt  of iemand het koopt  moet ie vooral zelf weten, wat een opmerking zeg!

gr brenda  

Hoi Brenda,

Ik heb dat setje toen 3,5 jaar geleden ook gekocht en mijn zoon vind het helemaal geweldig......... het is super leerzaam maar als de dame van Felicitas weer eens komt koop ik deze keer niks hoor.......

Groetjes, Angel

Terug
Bovenaan