Felicitas/Center Parcs

hoi dames, heeft er al iemand wat gehoord van Felicitas, ik heb begrepen dat je die doos nu krijgt opgestuurd. Ben nl. benieuwd of ze nog steeds een aanbieding van Center Parcs hebben, want daar willen wij toch al heen gaan. Weet iemand of dat nog zo is, en of dat ook voor een weekverblijf geldt?

Ja er komt niet iemand meer bij je thuis (was m'n moeders werk, vandaar dat ik dat weet).
Het is de bedoeling dat je het inderdaad thuisgestuurd gaat krijgen. Toen de hostess nog bij je thuis kwam kreeg je het ongeveer tussen de 6-10 weken na de geboorte. Maar of nog steeds de aanbieding van center parcs er in zit weet ik niet.

Ja er komt niet iemand meer bij je thuis (was m'n moeders werk, vandaar dat ik dat weet).
Het is de bedoeling dat je het inderdaad thuisgestuurd gaat krijgen. Toen de hostess nog bij je thuis kwam kreeg je het ongeveer tussen de 6-10 weken na de geboorte. Maar of nog steeds de aanbieding van center parcs er in zit weet ik niet.

Hi,

Volgens mij zit die er wel in. Kreeg onlangs een telefoontje waarin ze dat vermeldden. Ik moet de doos nog krijgen, ben benieuwd.

Gr. Tamara
(februari forum)

Nou ik heb nog niets van die doos vernomen, dus denk dat ik m zelf niet meer zal krijgen. Ja ok ik had mn telefoonnummer niet ingevuld, want die is geheim en geef ik niet voor een gratis doos.

Terug
Bovenaan