Felicitas doos

A

Anoniem

Guest
Hai meiden
Volgende week krijg ook ik de felicitas doos aangeboden...
En ook ik ben soms koopverslaafd en erg geneigd compleet onnodige dingen te kopen.
Dus willen jullie me helpen me vast mentaal voor te bereiden?
Ik krijg de doos voor kindje nr 2, en ben erg nieuwschierig wat ze me allemaal probeert aan te smeren... En bang dat ik overal voor door de knieen ga...
Groetjes Annemarie

ps: ook wel benieuwd wie wat wel gekocht heeft, ikzelf bij de eerste zo'n complete boekenreeks van Zwijssens, kostte geloof ik over de 200 euro...

Ha,

Ik heb me dit keer helemaal NIKS aan laten smeren, goed he???!!!! Vorige keer had ik een abonnement op de Kinderen genomen want die las ik toch al altijd....

Verder vond ik het veel lijken op de doos van twee jaar geleden: qua "aansmeren" ging het vooral om tijdschriften (abonneren) en veel dvd/boeken-series. Gelukkig had ik een mevrouw die totaal niet pusherig was dus het was makkelijk om overal op te zeggen "nu even niet" of "ik denk er nog even over na" ...

Qua gratis spulletjes weet ik het al niet eens meer zo goed. Wat ik me kan herinneren: aantal tijdschriften van november vorig jaar, klein potje sudocrem, maandverband.

Groet, Juul

Nou ik ben er zo een die wel van alles gekocht heeft!!!
Ze smeerde niks aan, pushte helemaal niet, maar vond het zelf allemaal zo leuk!!
Heb een serie van hoteldebotel gekocht (20 delen), leerzaam en leuk
Van Sesamstraat, ook van alles en nog wat, boeken, dvd, cd
Nubidrinkset, leek me handig
Kreeg 2 dubbelcd's van samson en gert en slaap/babyliedjes erbij.
Verder zat er een flesje spa blauw in, potje groenten, centerparcsbon, maandverband, sudocreme andere bonnen enz in. Ik vond het wel leuk! Het kostte wel wat, maar dat geeft niet bij de eerste.
Groetjes

Ik ben gisteren gebeld en heb gezegd dat ik geen interesse heb. De vorige keer heb ik een abonnement op Kinderen genomen en een tas met diverse flessen en zo'n hanger met adres voor mijn zoontje. Maar in de doos zelf zat bijna niets bruikbaars. Alleen maar tijdschriften die oud waren en wat kortingsbonnen.

Ik vond de doos dit keer zo tegenvallen dat ik geen zin in een bezoek van Felicitas.
Ik haal alleen nog de doos van Prenatal op.

Groetjes,
Rosanne

Ik heb mezelf helaas wel iets aan laten smeren; de serie van Sesamstraat. Mijn oudste is hier helemaal weg van, vandaar. Er zaten erg leuke dingen bij, maar ik ben nadat de hostess weg was nog even na gaan rekenen en vond het toch wel erg duur!! Het lijkt zo weinig, een klein bedrag per maand, maar dan wel 12 maanden lang!.
Gelukkig is de aankoop binnen 8 dagen te annuleren en hier heb ik dan ook gebruik van gemaakt. Heb de aankoopbon plus het welkomstcadeau teruggestuurd (naar een antwoordnummer, dus gratis!) en heb netjes een paar dagen later een bevstiging van de annulatie gekregen.

Van dat geld kan ik nu lekker andere dingen kopen, superschattige kleertjes enzo.
En in de winkels is genoeg te koop van Sesamstraat voor veel minder geld.

Heeft iemand trouwens de babydoos al opgehaald van Prenatal? Ik had een uitnodiging gehad, maar kreeg maar twee weken de tijd om hem op te halen. De Prenatal zit niet in de buurt en met twee kleine kindjes ga je niet "even" de stad in. Heb hem dus niet op kunnen halen helaas.

groetjes,
Tamara

Een maand geleden schreef ik het volgende:

Hoi,

Ik heb vorige week de babydoos opgehaald bij prenatal en - voor de nieuwsgierigen - er zat niet zo veel in helaas

Een
slabbetje, lepeltje en twee potjes babyvoeding (1 fruit, 1 wortel), een
kortingsbon van prenatal van 2,50, een probeerzakje waspoeder Neutron,
een Party van oktober vorig jaar en een Wilkinson scheermesje (om het
nesthaar van je baby weg te scheren ofzo???). Verder de bekende reclamefolders...

Het
is dat ik sowieso nog even langs de prenatal moest want anders had ik
het maar zonde van de kilometertjes/benzine gevonden... Maar wie weet,
wellicht is het nog filiaalafhankelijk wat er in de doos zit...?!

Groet, Juul

Ik heb Felicitas afgelopen week ook ontvangen. Maar vooral omdat ik voor onze eerste een fotoboek had gekocht met zijn naam en geboortedatum en dat nu voor de tweede ook wilde.
Verder heb ik het naamplaatje besteld, dat heb ik voor de oudste ook en vind ik zeer prettig vooral op vakantie en in pretparken.

Ik vond verder ook de 'aanbiedingen' erg duur. Het lijkt niks, maar die Hoteldebotel set van 20 koffers, kost wel 14 euro per maand.....reken dat maar eens uit voor 20 stuks.
En dan de andere sets allemaal 10 a 14 euro en dan weer voor 12 maanden of zoveel delen....ik vind het echt veel te duur allemaal.

Daarnaast vond ik het jammer dat je geen losse koffers kon kopen. Want ik zou een aantal onderwerpen wel leuk vinden, maar 20 onderwerpen?? Dat vind ik teveel.

Wat mij nog meer verbaasde is dat de hostess aangaf dat 2 op de 3 mensen zo'n serie kopen.

De Centerparcs aanbieding is trouwens ook misleidend. Je moet dan wel 9 maanden van tevoren reserveren.....en dan krijg je die 20% +15% jongegezinnen korting. Maar ja dan moet je nu dus al voor december gaan boeken........niet echt geslaagd om dan weg te gaan.

Maar goed, ik heb mij dus redelijk netjes gehouden.

gr mama van MD en JA

Klinkt als hetzelfde als de doos voor het 1e kindje..

Ik heb goed dingen na gekeken maar bijna alles is in de winkel goedkoper.. Ik heb inderdaad ook het fotoalbum met naam en geb.datum. en set met NubiBekers die vond ik allemaal wel heel handig en niet zo duur..

Voor de rest heb ik all folders in ontvangst genomen om erover na te denken! Inmiddels liggen ze bij het oud papier want zulk soort dingen vragen we wel met de 1e verjaardag!

Xx Succes en Sterkte alvast!!

Terug
Bovenaan