felicitas

Hallo,

Is er bij jullie ook een mevrouw van felicitas geweest en hebben jullie daar ook zo'n bon van gehad van de v&d? Het is zo'n aanbieding dat je een foto van ouder en kind kan laten maken en dan krijg je 1 foto gratis zeg maar. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Hallo Kristen.
Hoe vond jij het!! Ik heb bij Roos twee van die mutsen in huis gehad die alles zooooo leuk vonden, sorry hoor ik vond het echt verschrikkelijk.
Bij Linde dus niemand in huis gehad, ben wel gebeld, maar had me niet aangemeld daarvoor (bij Roos ook niet, ze horen het gewoon via iets anders).
Sorry het wordt nu een stukje over mijn felicitas frustraties.
Antwoord op jou vraag, Ja ik heb ervaring met  V&D.
Met Roos hebben we daar foto's laten maken,  best aardig maar allemaal echte standaard foto's, met lelijke achtergronden.
Ik weet nog niet of ik met  Linde daar foto's laat maken,ze waren best duur, maar toen net voor december en dus een leuk kado voor de opa's en oma's.
Ik denk dat ik het leuker vind om met Linde een keer naar een fotograaf te gaan die niet van die standaart foto's maakt.
Laat nog een keer weten of je bij V&D foto's laat maken?
groetjes Danielle.

Hoi,

Idd er zat weer zo'n bon in. Bij onze oudste 2 hebben we die wel gebruikt, maar dit keer niet. De foto's van v&d zijn wel erg mooi hoor, en ook goede kwaliteit. Maar de reden dat we het nu niet hebben gedaan is dat we ze wel duur vinden. Goed, je krijgt dus 1 foto gratis, maar ze maken een hele serie en die zijn dan zo mooi dat  je ze toch wel koopt! En dat loopt aardig in de papieren.

De laatste keer dat we zulke foto's hebben laten maken was 2 jaar geleden, we hadden ons echt voorgenomen om er geen bij te kopen, maar ja, we smolten gewoon toen we ze zagen.
Niet dat ze het geld niet waard zijn hoor, maar we hebben nu een buurvrouw die als hobby fotograferen heeft, dus da's mooi goedkoop.

Maar goed, misschien wil jij er wel geld aan uitgeven, of kun je beter nee zeggen dan wij.

Liefs Annemarie

Bij ons waren het trouwens helemaal geen standaard foto's.

Nog een tip, bij onze supermarkt komen ze 2 keer per jaar foto's maken van foto Bell, die zijn een stuk goedkoper.

O ja, idd vreselijke mutsen die bij felicitas werken! Hier zat ze ook alles aan te prijzen alsof ze het zelf gebruikte, lijkt me sterk, want het was een mens van minstens 60 jaar!

Ja ik had hier ook best een muts maar ze heeft me toch weer het een en ander aangepraat, ik kan ook moeilijk nee zeggen. Ik heb besloten die v&d aanbieding niet te doen. Idd omdat ze je andere dingen 'aansmeren' en ik dus geen nee kan zeggen. Ook omdat de v&d vanuit hier een half uur rijden is en omdat ik vind dat ik zelf redelijk leuke foto's kan maken. Heb ik ook met onze bruiloft gedaan.. van de oudste 2 foto's gemaakt voor op de uitnodiging en heel veel leuke reacties dus misschien dat ik dat doe.

Groetjes Kirsten

hoi Kirsten!
Ik heb inderdaad ook vaak gehoord dat de foto's ontzettend duur zijn. Je krijgt er 1 gratis maar de rest is onbetaalbaar. Zeker als je moeilijk nee kan zeggen (zucht... weet er alles van, heb met Lior onwijs veel geld uitgegeven aan zo'n felicitas ding!!) is het dus af te raden. Maargoed, je had al besloten om het niet te doen. Ik wilde je wel even zeggen dat wij superleuke foto's hebben laten maken, gewoon bij de fotograaf om de hoek! Fotos van de fotograaf zien er toch echt een stuk professioneler uit dan als ik het zelf doe, en het was echt goedkoop! Dus misschien een tip.
liefs Stephanie

Ik kreeg geen V&D-bon, maar wel een vreselijke muts over de vloer. Alles was uniek wat ze aanbood en supergaaf (haar mening). Ze vond het maar raar dat ik geen collectie leesboeken van haar kocht (Matthijs was 3 maanden.....)
Wat een doos!!

Esmeralda

Ja bij mij is ook een vrouw van Fellitas geweest,lijk wel een bandje wat afliep,en ze vertelde,en tegelijk zetten ze de spullen op tafel,ik ben alleen lid geworden van de Kinderen,maar daar wou ik toch al lid van worden en het scheelde 15 euro.
Er zat ook een bon van de V&D in,wij zijn toevallig gisterenavond geweest,ze maken leuke foto;s,maar toen ze de prijs zei,voor 8 foto's(verschilende maten) 190,90 euro en we krijgen 1 foto gratis,Gerard(mijn man) en ik zeiden tegen elkaar,we zien wel of ze allemaal leuk zijn,moet je net zien,zijn de foto's allemaal heel erg leuk,nou dat moet ik me erg inhouden,dat ik de foto's niet allemaal neem hiihihihihi

Terug
Bovenaan