Felicitas

A

Anoniem

Guest
hallo dames, Wat zijn jullie ervaringen met Felicitas?

Gisteren is de dame van Felicitas bij mij op bezoek geweest met de babydoos. Nu weet ik dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken maar wat als er nu niets in de doos zit??? Echt waar. Er zat een klein proefmonstertje sudocreme in, maandverband en een lepeltje die verkleurd als het te heet is. O ja en wat tijdschriften. Nou ik had dus echt verwacht dat het een leuke doos zou zijn met spulletjes voor de baby. De vrouw was ook wat geirriteerd omdat ik niets wou kopen. Ik wou een boek even doorkijken maar daar had ze al geen tijd meer voor want ze was al 50 minuten bij me, zei ze. Nou ja zeg wat onbeschoft. En toen zei ik dus dat ik het boek dan ook niet zou nemen en toen zei ze nou kijk er dan ook niet in want het boek moet ik nog wel verkopen. Onbeschoft he?! Ik koop gewoon niets ongezien dus pech voor haar.

Wat vonden jullie van de babydoos?

Hoi Joyce,

Ik heb hier nog geen dame van felicitas gezien, maar ik vond de zwangerdoos ook al niet zo bijzonder, dus ik verwacht eigenlijk ook niet veel van de babydoos.
Al vond ik de zwangerdoos van de Kruitvat echt het slechtste. Maar goed, wat jezelf al zegt, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken. Ik vind wel dat als je als winkel keten of een grote organisatie als felicitas een kadodoos uitgeeft, maak er dan ook echt wat van en doe niet zo een flut ding.

En wat was die dame onbeschoft zeg, zo verkoopt ze niet veel als dit haar manier van doen is. Je hebt groot gelijk dat je eerst iets wil bekijken voordat je het koopt, wat een naar mens.

Groetjes Alice

Hallo

Ook hier is Felicitas geweest, alleen was het bij ons wel een vriendelijke vrouw, die ons vanalles uitgebreid liet zien. Ze is er zelfs 90 min geweest.
De babydoos vond ik zelf ook niets bijzonders inzitten, had er zeker wel meer van verwacht. Wel heb ik een aantal dingen besteld, maar wel voordat ik het gezien had, want anders koop je het toch ook niet  

Maar ook al koop je niets, ze horen vriendelijk te blijven!
Miss iets om aan te geven bij Felicitas ??

Nu is het wachten op de babydoos van Prenatal  want de zwangerdoos van hun was wel erg leuk !

Groetjes Connie (Mika 8 weken)

o, ik wist niet dat felicitas langskwam! daar heb ik echt geen zin in!

Ik herinner me van mijn vorige bevalling dat die doos van Felicitas niets voorstelde en ik kan mijn tijd wel beter gebruiken dan om naar dat geklets te luisteren. Ik koop toch niets! Dus als ze nu bellen om een afspraak te maken dan zeg ik gewoon dat ik geen belangstelling meer heb.

Groetjes,
Els (mama van Geert 19-10-2008)

Terug
Bovenaan