Felicitas

Hallo dames,

Wie van jullie heeft de Felicitasdame al op bezoek gehad?
Ze belde mij net en komt morgenvroeg langs. Bij onze eerste zoon heb ik aangegeven dat ik niet van plan was om iets aan te schaffen, dus toen kwam de mevrouw ook niet. Nu heb ik het weer aangegeven, maar wilde ze het pakket wel komen langs brengen.

Wat kan ik verwachten? En wat zit er in het pakket?
Groetjes junimama.

het is op zich wel de moeite waard. Wat ik me nog kan herinneren (is bij mij al een week of 4 geleden)

2 pampers
2 proefpotjes sudocrem
pak libresse
scheurkalender voor het 1e jaar met je kind
een boekje
potje fruithapje
veel kortingsbonnen
tijdschriften
lepeltje van nuby
lepeltje van danoontje met kortingsbon

Hoihoi,

Hier zijn ze ook al een tijdje terug geweest. Het was een aardige vrouw, die ook gewoon NEE accepteerde.
Qua inhoud week de doos die wij kregen iets af met hierboven, maar op zich allemaal wel handige dingen.
Wij hebben uiteindelijk Hoteldebotel gekocht. Dit zijn 20 koffertjes met allerlei onderwerpen voor baby, peuter en kleuter. Zoals jaargetijde, kleuren, cijfers familie enz. Een goede voorbereiding op de basisschool, vonden wij. Verder nog het boek Gezond groot worden. Hierdoor kregen we de voordeelpas voor een jaar gratis.
Verder had ze nog een aanbieding van Centerparcs (35% korting op een boeking). Je krijgt dan de gids en wordt na 3 weken teruggebeld, of je gebruik wilt maken van die aanbieding.
Daar wij nog op vakantie wilde gaan, hebben we op ons opgegeven voor die aanbieding. Maar we konden   geel leuke vakantie vinden en hebben na   de 3 weken gewoon nee gezegd   en dat was prima.

Groetjes Iris mv Evy (16-05-08)

OOk bij ons is de Mw van felicitas wel geweest, had van te voren geen idee over aanbiedingen e.d en bekenden zeiden al dat ze nogal wat wilden 'aansmeren' maar dit viel reuze mee. Ze accepteerde het idd ook prima als ik géén belangstelling had. Ze heeft alles laten zien en uitgelegd, was er in totaal zo'n 3kwartier geloof ik.
Wij hebben aangeschaft: een abbonement op een tijdschrift en de Jonge-gezinnen-pas waarmee je in verscheidene winkels en bij Center Parcs enz korting krijgt.
Ook het pakket zaten wel leuke, handige kleinigheden in zoals hierboven al beschreven is. Wél de moeite waard dus.

PS; het Sesamstraat-koffertje wat ze aanbiedt (folder) is erg leuk!! Heb het niet genomen en heb daar spijt van. Denk dat ik 'm alsnog bestel als het kan via de site. Mijn zus had deze wel en is erg leuk (koffertje met pyama, romper, slab, boekjes, knuffel en dvd).

hoi.

mijn pakket was minder gevuld hoor. het was een aardige dame en ze had veel leuke dingen bij... maar toch heb ik niks gekocht. ze vroeg aan het einde of ik soms toestemming van m'n man moest hebben hahah     ik was in veel dingen geInteresseerd, maar wilde niks aanschaffen, dit had in de telefoon ook gezegd... die serie van hotelbotel is erg leuk, maar ik vond hem erg prijzig... ik schaf wel eeb bibliotheekpasje aan :)

Hoi!

Nou ze is geweest. Hier zat er ook minder in het pakket. Vooral bonnen en folders. Ze was heel aardig. Ze vond het prima dat ik niets ging kopen. Dus ze heeft me ook niet alles laten zien en dat vond ik prima. Heb wel folders gekregen, mocht ik geïnteresseerd zijn dan komt ze nog een keer langs.

Heb geen idee van de prijzen, want die stonden er niet bij. Maar verwacht dat het vrij prijzig is??!!

In ieder geval bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.
Groetjes junimama.

uiteraard is ze ook bij ons geweest.en ook wij hadden genoeg folders er in zitten.
wij hebben ook hotel de botel besteld en van het weekend binnen gekregen.
het is echt hartstikke leuk en kan niet wachten om het te gaan gebruiken.

Terug
Bovenaan