felicitaservaringen gezocht

Hoi,

Mijn dochter is alweer een half jaar, maar nu belden ze van Felicitas. Door personeelsproblemen waren ze me "vergeten" Nu komt ze maandag langs, maar ben eigenlijk wel benieuwd wat het inhoud en eigenlijk ook wel een beetje hoe duur het is... .
Heb al een beetje op hun site gekeken, maar ben vooral benieuwd naar ervaringen van andere moeders.

Groetjes,
Karlien

ze zijn pas bij mij ook geweest, en probeerde me van alles aan te smeren
maar als je het niet wilt gewoon volhouden en niks kopen, ik heb alleen de jongegezinnenpas gekocht
en je krijgt een pakket met wat dingentjes erin, ik ben er niks wijzer van geworden van mij had ze oook niet hoeven komen

veel suc6 ermee :d

Hoi,

Nou, als ik het van tevoren had geweten had ze van mij ook niet hoeven komen.
Alleen maar verkoop van dingen.

Ik heb wel een fijn boek gekocht met kinderziektes, dat wilde ik toch al gaan kopen en de jongegezinnen pas.

Maar ik vond het wel lastig om steeds bij alles "nee" te moeten zeggen.

Groetjes,
LasVegas

heyhey.

toen ik 20 jaar geleden werd geboren, kwam felicitas bij mijn ouders. ze hadden heel leuke dingen en niet duur.
zo heb ik dus een handdoek met daarop mijn naam.
mijn zusje heeft een bestek set met haar naam
en mijn broer een boek met hem als hoofdrol.
allemaal heel leuke dingen voor als je het huis uit gaat. dingen die je de rest van je leven wilt bewaren.
i8k verheugde me er dus op dat felicitas ook bij mij kwam toen nathalia werd geboren.
nou ze zijn geweest maar vond er niks aan.
tegenwoordig kan je dus alleen maar een foto boek met de naam van je kindje bestellen en ik vond hem behoorlijk prijzig. (+/- 25 euro)
natuurlijk waren er ook dingen waar je kindje van kan leren. (bv hotel de botel boeken)
maar ik vond alles echt duur.
het pakket vond ik ook erg tegenvallen.
de helft zat er bij mij niet in.
als ik dit had geweten, hoefde ze van mij echt niet te komen, maar blijkbaar ben ik daar dus niet de enige in.

nou, het is al gezegd maar als je iets niet wilt, gewoon nee zeggen. heb ik ook gedaan. ik heb helemaal niks bestelt.
nu heb ik een rompertje laten maken op de markt met nathalia haar naam erop en wil ook nog even kijken voor iets anders speciaals voor haar maar heb geen idee waar je dat soort dingen kan laten maken. (bv bestekset met naam)

liefs, do

Hoi Do,

Een tijdje terug kon je bij de c1000 sparen voor bestek ook kinderbestek.
dat zou je de naam erop kunnen laten zetten bij de juwelier.

groet marijke

haha ik had mijn man beloofd me niets aan te laten smeren.....

maar voor de boeken met cd en dvd's ben ik voor gevallen (ik ben gek op boeken!!)e
en je jonge gezinnenpas

je moet sterk in je schoenen staan,dat wel anders niet doen!!!

De dame bij mij was aller vriendelijks,maar toch

ik kreeg een nuby lepeltje juist de kleur die ik zocht en   niet kon vinden!
en een pak maandverband van libresse die ik net was vergeten mee te nemen bij de supermarkt!!haha

wat boekjes,een knuffeltje,ik kreeg   olvarit potjes en een slapje en heeeeeeeeel veel reclame!

goed het is gewoon grappig soms zit er wat bij, soms niet

Terug
Bovenaan