Feline al een paar keer op t potje geplast!

jaja we dachten, we zijn erg verrot en we gaan maar potjestraining doen.
Een keer plaste ze in d'r broek: Nat nat bah plas. En daarna een paar keer op 't potje.

Alleen even een vraagje: als ik nu vanmiddag met haar naar de winkels ga moet ik dan een luier aan doen voor de zekerheid?

groetjes trotst Mariska

Hoi Wat goed goed zeg dat Feline al een paar keer op t potje heeft geplast. Hier is t Daniëlle nog niet gelukt maar moet ook eerlijk zeggen dat we ons best niet doen.
Ik heb dus geen tips maar ik zou voor de zekerheid toch maar een luier aandoen als je naar de winkels gaat, straks krijgt ze wel een ongelukje en dan zit je met een natte boel!
Succes,
gr. Sonja

Hoi Sonja,

Wij hebben gewoon een onderbroek aangedaan en gezegd dat ze op t potje moet. De eerste keer ging mis maar daarna ging t steeds goed!
Ik ga zo Feline uit bed halen, krijgt ze een puzzel en dan gaan we op de fiets naar het centrum om onderbroekjes te halen.

groetjes Maris

Goed zeg van Feline! Mag je zeker trots op zijn!
wil er met Alice ook graag een keer mee beginnen. Zal gauw eens een potje gaan halen!
Succes ermee!

Groetjes Alberdien

Hoi,
Om te beginnen, knap werk!!
..
Maar we moeten niet vergeten dat onze kids nog best heel jong zijn, en dat ongelukjes vaak voorkomen in het begin.
Ik zou zeker kiezen voor een luier buiten de deur...Voor jezelf ook praktisch, want ze zal denk ik nog niet gaan zeggen in de winkel dat ze moet plassen..En een natte broek is niet leuk..
Lieve draagt gewoon een luier, maar gaat al langere tijd op de pot.
Er was maanden terug een hele goede periode, toen deed ze veel op de pot..Maar nu was het alweer een tijdje wat minder..Ik laat het haar maar aangeven..
Tenslotte moet ze het zelf doen!
De laatste dagen doet ze vaak zelf de luier af, en als we niet opletten plast ze zomaar ergens..
Dus ga de pot weer meer in het dagelijkse ritme betrekken..wie weet.
Ik weet tenslotte dat ze het kan...
Succes allemaal, met onze plaskanjers..haha
Gr Rina

Terug
Bovenaan