Feline is zo lief!!

A

Anoniem

Guest
Wil even kwijt dat ik zo blij ben met Feline!
Ze is zo lief. Geeft ons vaak een hapje van haar eten. Ze zegt aai en geeft dan onze kat Goofy een aai. En nu ik zwanger ben zijn mijn emoties weer heel erg, dus ik krijg heel vaak tranen in mijn ogen. Zo gek hoeveel je van je kind kan houden....
(en dan te bedenken dat ze vannacht aan het spoken was..)

Ik hoop dat kruimeltje ook zo''n lief kindje is!

liefs Mariska

Hoi Mariska,
Heerlijk dat je het zo ervaart met je kleine meid..En ik denk zeker dat kruimel ook zo word...je hebt er zelf best een beetje de hand in..Toch?
Ik moet zeggen..al ben ik niet zwanger..haha, ik vind onze Lieve ook een heerlijk mensje..
Ze is ook gezellig, lief, en gewoon makkelijk.
Zo wil iedereen een derde kindje..haha
En als iemand anders iets leuks, of liefs zegt over haar...nou dan moet ik ook even slikken hor..haha
Gr en geniet maar fijn van je meisje!
Rina

Heerlijk toch dat je zo kan genieten van je kleine meid.
Ik wou nog even zeggen dat ik het zo'n leuk naam vind, als ik ooit weer zwanger raak wil ik graag als het een meisje is haar ook zo noemen.

Groetjes Linda

Hoi Mariska,

Heerlijk zijn die kleine mensjes he. En je kijkt steeds je ogen uit nu ze meer kunnen. Marissa komt ons ook steeds hapjes geven van haar koekje of een slokje van de fles. Echt heel erg lief. Geniet maar lekker van je kleine meisje.

liefs Linda

heerlijk is dat  om naar je kindje te kunnen blijven kijken. ook hier word drinken en koekjes gedeeld. zo lief dan smelt ik echt helemaal.
je emoties zitten volgens mij gewoon heel erg hoog als het om je eigen kindje gaat

Hai Maris,

heel herkenbaar hoor!!
Ook ik geniet met volle teugen van ons manneke. Die is werkelijk altijd vrolijk (soms ineens ff boos om niets ;-) maar dat hoort erbij),
Hij wilt ook alles delen met ons, heel erg lief.
Als hij gaat ontbijten, geeft hij zn kroel (knuffel) aan mij, want dan mag ik hem bijhouden, anders wordt hij vies (ja, dat hij dan vies wordt, heb ik hem verteld, haha). Maar toch lief dat ik op zijn kroel mag passen!

Liefs Debby.

@ Linda,

Dank je wel! Wij zijn nog steeds blij met haar naam. En al zeg ik het zelf: voor een tweede meid hebben we weer zo'n mooie naam! Voor een jongen alleen nog niet.

@Rina

Heerlijk he als mensen iets liefs zeggen over je meisje!
En ik denk ook wel dat je er een beetje de hand in hebt hoe je kindje is hoor. De verloskundige die bij mijn bevalling was heb ik met de intake gehad en Feline was ook mee. En ze zei echt: Wat is het een lief meisje, ze is zo zoet (3 kwartier stil moeten zitten met 1 speeltje en pas op het eind piepen) En zei zegt dat het vooral aan de ouders ligt. Wij zijn best wel streng (ik vooral) maar we merken dat Feline wel echt goed weet waar ze aan toe is en dat er na stilzitten wel weer mag worden gespeeld.

groetjes Mariska
trotse mama van Feline en zwanger van Kuimeltje 13 weken en 3 dagen

Terug
Bovenaan