Feline liep net voor het eerst langs de bank!!

A

Anoniem

Guest
Nou ja echt gek. Ze loopt in eens langs de bank? (is net nieuwe bank, dus zeker beter als de vorige....) Echt onwijs leuk zeg. Nog wel heel wiebelig want ze is een tenenloper, maar oh wat ben ik trots!!!

groetjes een trotse mama!!

GEFELICITEERD!!! Mette loopt ook overal langs en achter. (zie je ineens de poef voorbij komen hahaha). Geniet er lekker van enne vergeet vooral geen foto's te maken!

gr.Ing

Hoi Ing,

Ze deed het maar een keer en ik was niet snel genoeg. Maar de camera is altijd in de buurt en ze gaat het morgen hopelijk weer doen.
Mette is trouwens wel snel!! Feline is van eind mei en begint nu met wiebelige stapjes.
Hoe gaat het met je zwangerschap? En hoever ben je nu al weer?

liefs Maris

hai feline dat heb je supergoed gedaan zeg!
leuk is dat he?je moet ook een xtje bij de tafel proberen,daar ''kan'' je van alles pakken(alleen mag ik dat niet).
wij hebben thuis een schuifpui..das een heel groot raam en daar kun je ook lekker tegen aan staan en handafdrukjes maken..net een groot stempelkussen..nou doeiiii dikke knuffel v jayda

Goed gedaan meid, en flink oefenen hoor dan word je wereld steeds groter!
Je mama heeft alle reden om trots op je te zijn

knuffel van Brian (de 25e word ik 1 jaar Hoera!!!!)

Wat ontzettend knap van Feline, ik hoop voor je dat ze het snel weer doet en dat je dan de camera hebt. Marissa wilde zich vandaag aan haar loopauto optrekken maar toen ze bijna stond kiepte de auto om. Nu maar hopen dat ze het snel ergens anders gaat doen.

Hoi Maris,

wat goed van je meissie!! Wat kan het ineens hard gaan hé? En ze doen het altijd op het moment dat je het niet verwacht, haha!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan