Feline op kdv door kindje in gezicht gebeten.....

Tja ze zeggen dat het kan gebeuren, maar leuk is anders. Ze heeft op haar rechterkant echt een beet zitten...
Flink rood en zelfs een beetje paarsifg. Dus dat zal wel pijn hebben gedaan. De leidster zei het meteen toen we binnen kwamen en ze vond het wel erg, maar zei dat ze vond dat het wel meeviel. Ze had gedacht dat het erger zou zijn (pimpelpaars denk ik). Denk dat ze misschien dacht dat we boos werden of zo.

Ze zei trouwens dat het mannetje dat wel vaker heeft gedaan. Ik denk dat ze dat ook wel tegen zijn ouders zeggen, maar moet ik dat nou ook nog zeggen tegen de leidster?

groetjes Maris

ps en ze is al huilerig door de kiesjes en dan dit zucht

Hoi Maris,

wat zielig voor Feline!! T is zonde dat meisje.
Ken me voorstellen dat de leidsters niet alles in de gaten kunnen houden, maar dat maakt het voor Feline en jullie als ouders niet makkelijker tuurlijk.
Ik weet niet hoe ik zou reageren. Ik ken meestal wel rustig blijven, maar mijn man?? Oei... Die zou het echt gaan zeggen
Ik hoop dat het gauw over is bij haar, en dat de beet dus snel wegtrekt!

Geef er maar een kusje op van haar vriendje Dylano  

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Mijn man die was er ook bij en is niet boos geworden. Wel gaat hij het jongetje in zijn wang bijten als hij 16 is hahaha
Boos worden heeft natuurlijk geen zin, maar het is wel vervelend dat het mannetje het al vaker heeft gedaan.
Vanmorgen bracht ik Feline weg en toen kwam het ventje al naar haar toe en aan d'r zitten. Hij vind haar erg leuk. Maar Feline moet niks meer van hem weten omdat hij aan d'r zit, daar houd ze niet van. (blijft vast niet zo als ze 15 is haha)
Het is ook echt een leuk ventje en volgens mij wil hij kusjes geven, maar dat moeten ze hem dan maar goed leren.

groetjes Maris

ps ik geef Feline wel een kus van Dylano, dank je wel.
Ga je trouwens ook naar de jg beurs of is dat rond de uitgerekende datum?

Ja, dat vind ik ook hoor, dat de ouders dat gelijk  moeten afleren. Tuurlijk is dat niet binnen 1 dag gebeurd, maar als hij het al meerdere keren gedaan heeft, zijn ze er mss niet zo mee bezig??
Maar hopen dat het niet meer voorvalt... Zou wel zielig zijn.

Ik ben op zich niet van plan om naar de JG beurs te gaan. Ik ben 3 dec uitgerekend, dus dan al een hele flinke buik denk ik

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Ja dan loop je echt hoogzwanger daar. Kan me voorstellen dat je dat niet doet. Zou wel leuk zijn om veel van de forummers te ontmoeten daar.

X Maris

Hoi Debby en Mariska,

Helemaal het foute topic maar jullie zijn begonnen .
Ik zou het wele cht super leuk vinden als jullie nog mee kunnen gaan naar de JG beurs. Jullie zijn toch een van de enthousiastere reageerders en zou leuk zijn om jullie weer te zien. Maar snap wel dat het misschien niet gaat hoor.

liefs Linda

Hoi Linda,

Ik ben dan bijna 5 maanden zwanger (als alles goed blijft gaan) dus is kan sowieso mee. Alleen moet ik nog nadenken of ik Feline meeneem... ik heerlijk alleen weg, zij naar KDV.....Moet ik nog even over denken.
En vrij vragen uiteraard.

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Ik weet precies hoe je je voel want roan is een tijdje geleden
ook in zijn gezicht gebeten door zijn neefje!!! die is drie maanden ouder als roan
maar hij heeft dus een week lang 8 tandjes op zijn wang gehad want die had dus wel hard en diep gebeten en daar was ik (en mijn vriend) dus toch wel erg boos over..
Mijn schoonzusje zei toen ja hij wil alleen maar een kusje geven! nou lekker kusje dan...
hij deed het ook vaker ne nu zit hij in de fase slaan want als we komen dan begint ie gelijk te meppen...moeilijk om er wat van te zeggen hoor omdat het familie is,probeer het wel een beetje te laten doorschemeren   maar dan zeggen ze dat hij enthousiast is...ja het zal...
hij is totaal geen andere kindjes gewend dus misschien is dat het...

nou lang verhaal zo zeg..

groetjes van mascha

Terug
Bovenaan