Feline op kdv door kindje in gezicht gebeten.....

Hoihoi,

ja vervelend is dat he maar bijna alle kindjes bijten wel een keer en worden gebeten. Bij die kleintjes is het natuurlijk ook best moeilijk om uit te leggen dat dat kusje zo wel erg pijn doet.
Bij mij zijn alledrie de kids wel eens gebeten maar hebben ze zelf ook weleens de tanden in iemand anders gezet.

Je moet het trouwens wel goed in de gaten houden dat die wond niet gaat infecteren want een mensenbeet is erg vies. Noa mijn dochter heeft er wel eens een erg ontstoken arm aan over gehouden.

groetjes chimene

ps bij ons op het kdv vinden de leidsters het erg vervelend als dat gebeurt maar het is natuurlijk niet altijd te voorkomen

Hallo,

Mijn dochter was ook gebeten op het kinderdagverblijf door een ander jongetje in haar arm. Het was ook helemaal beurs en je zag echt een paar afdrukken van tandjes in haar arm zitten. Bij het kinderdagverblijf hebben ze gelijk van die zalf om blauwe plekken tegen te gaan erop gedaan en dat heeft wel geholpen.
Mijn dochter is een hard ze keek er alleen maar naar voor de rest niets.

groetjes van linda

Ik weet niet of Feline heeft gehuild, denk het wel. (niet eens gevraagd slechte mama ben ik....)
Ik zal wel opletten of het geen lelijke plek wordt. Zou rot zijn als ze een infectie krijgt...
En over dat neefje dat slaat en bijt. Gewoon zeggen tegen het mannetje dat het niet mag. En als het vaker gebeurt zou ik toch tegen de ouders iets zeggen.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan