Feline te dik?

Even een vraagje over wel of niet te dik zijn.
Feline zit met lengte en gewicht op +1 op de gemiddelde curve van cb.
In verhouding dus goed, maar ze heeft wel een beetje borstjes. Hebben jullie kindjes dat ook?

groetjes MAris

Hoi Maris,

Bas heeft dat helemaal niet. We zijn vandaag op het CB geweest. Qua lengte zit Bas nog net op de hoogste curve, maar qua gewicht onder het gemiddelde?!?! Lang, maar smal dus, al vind ik dat wel meevallen.

Eva zat met haar gewicht altijd wat hoger. Zij had ook altijd van die schattiige 'borstjes'. Toen ze de lengte in ging groeien, verdwenen die vanzelf. ook haar lekkere spekbeentjes verdwenen toen.

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Oke dus het is wel normaal in ieder geval. Feline heeft inderdaad ook nog steeds spekbeentjes.
't zal dus wel goed komen,

Dank je wel,

groetjes Maris

Hai,

Mette zit precies op de middelijn. Geen borstjes hier zeg maar. Maargoed volgens mij is dat per kind verschillend en een beetje vetjes mag gewoon hoor. Lijkt mij geen probleem of raar ofzo.

gr.Ing

Hoi Maris,
ik vind Feline zeker niet te dik hoor.
Daniëlle heeft niet echt borstjes en heeft ook nooit van die lekkere spekbeentjes gehad. (vind ik altijd zo schattig vooral bij die hele kleintjes)
Ik zou me niet te druk maken, als ze straks gaat groeien gaat ze waarschijnlijk de lengte wel in.

Groetjes van Sonja

Je moet je niet druk maken hoor! Als Feline zowel bij lengte als gewicht op +1 zit, is ze mooi in verhouding.

Eline is ook vrij groot voor haar leeftijd. Ze word over twee weken 2, dus dan zullen we wel een oproep krijgen. Ben benieuwd wat er uit komt. Maar Eline heeft heeft geen borstjes, maar wel weer een dikke buik. Gaat vanzelf wel, ga ik vanuit!!

Terug
Bovenaan