Feline uitslag overal

Feline had gisteren ineens rode vlekjes, dus ik dacht morgen zitten er blaasjes op en zijn t waterpokken.
Maar vanmorgen was t erger, witte vlekken met rood erom heen en grote rode vlekken. En rond haar navel echt een hele grote plek. Het voelde ook warm aan.

Aangezien Gijs natuurlijk klein is en ik van de week bij een vriendin op kraamvisite ben geweest heb ik maar even de HAP gebeld. Hij kon door de telefoon niet zien wat het was en vroeg me toch maar langs te komen.
Feline werkte daar natuurlijk niet mee, maar mbv de pop die mee was ging het aardig.
De dokter moest er nog iemand bij vragen want dit had ze nog nooit zo gezien....

Is het nagenoeg zeker weten een allergische reactie. Dus nu moeten we er achter komen waarvan. Ik denk zelf van de jam, dus dat ga ik haar geven zodra het weg is. En het is dus niet besmettelijk dan.

Gelukkig heeft ze er weinig jeuk aan.

groetjes Mariska

jee een alergische reactie...wat sneu dan zeg.
Maar wel fijn dat het dus niets besmettelijks is, zeker voor Gijs en en die vriendin haar kindje.
Hoop dat ze snel opknapt en er weinig last van heeft.

En met het uitproberen of het die jam is zou ik dan wel echt heel voorzichtig zijn hoor...straks zit ze weer helemaal onder. Succes ermee!

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan