Feline verhoging en babykamer update

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Feline vanmorgen gewoon wakker geworden met verhoging... Welk kindje heeft haar aangestoken ;-)

Ben trouwens al de hele ochtend aan het schoonmaken hier, pffff wat een zooi van dat stucen. Maar ik zeur niet want het is een kadootje van opa en oma, dus scheelt een hoop centjes! Nu zei de andere oma dat ik voor de wieg mooie dekentjes krijg en de andere opa en oma geven een nieuwe vensterbank!
Zo blij mee, want we moeten echt zuinig aan doen!!!!!!

groetjes Maris (helemaal happy!!!)

Hoi mariska

Ik was ook even benieuwd wie Jesse heeft aangestoken, die is vanochtend ook wakker geworden met verhoging....en ik mag z'n piemeltje niet schoonmaken, moord en brand schreeuwt hij dan. Dus we kijken het nog even aan vandaag, en anders gaan later op de dag gewoon nog even naar de huisartsenpost met hem!

maar goed hier dus ook verhoging!

Groetjes
Angel

wat super lief van de opa's en oma's..

leuk hoor we krijgen natuurlijjk wel foto's te zien he!

ik heb gelukkig geen last met mick! die is vrolijk aan het spelen en aan het knutselen..

dus hier is niemand gelukkig aangestoken.

een knuffel aan de kleintjes.

x chan

Volgende week gaan we schilderen en daarna maken we een foto! Wordt nu wel tijd dat het afkomt.... Reken nergens op maar misschien besluit de kleine man om eerder te komen.

groetjes maris

Tja we zaten natuurlijk wel in het centrum van de griepepidemie.
Gelukkig is levi niet meer verkouden dan normaal en kan hij morgen gewoon naar het kdv.
Ik hoop dat hij daar dan ook eens de hele dag kan blijven zonder ziek te worden want dat werkt wel wat ontspannender.

groetjes chimene

Hoi Chimene,

Ja ik hoorde het van die griepepidemie in midden nederland. Mijn man zei dat onder het eten. Dus ik zei: ja tuurlijk.... maar het is gewoon echt zo.
Nou ja hopelijk is het bij Feline echt van haar kiezen of zo.

groetjes Maris

Hoi,
Lieve is al vanaf dinsdag aan het rommelen..
Verhoging op en af..jengelig, kort lontje, snotverkouden, en weinig eetlust..
Of het zet niet door...of het gaat weer over..
Ik weet het ook niet, maar zielig is het wel..
Ze is erg gehecht aan de speen op het moment...net nu ik hem wilde gaan afbouwen..
Achja,we moeten er weer even doorheen..
Op kdv zijn ook veel zieke kids..hoor ook erg vaak longontsteking de laatste tijd..blehh
Gr Rina

Terug
Bovenaan