Femke draagt mama's jurk

Dit wilde ik even met jullie delen.
Deze jurk is 28 jaar oud. Ik heb deze nog gedragen. Femke moest het even aan omdat ik dit vast wilde leggen.
Mijn ouders hebben veel kleertjes van mij bewaard. Meeste dingen zijn vreselijk, maar dit jurkje vond ik heel schattig.

Groetjes linda

Leuk joh! Mijn ouders hebben ook een aantal dingen bewaard en Senne heeft daarvan ook 1 vestje en 1 jurkje gedragen. Toch wel speciaal. Ik ben trouwens wel heel benieuwd of hetgeen wij de kids nu aantrekken straks ook hopeloos ouderwets wordt, haha. Ach, de meeste mode komt na verloop van tijd weer terug. Het jurkje op de foto lijkt trouwens helemaal niet ouderwets, zeker geen 28 jaar oud!

Leuke jurk, ik heb van mijn moeder ook enkele jurkjes gekregen die nu dus 30 jaar oud zijn. Ik heb ze emma ook aangegeven en foto's gemaakt. Ik zal er straks even een op zetten ik moet nu eerst een fles gaan geven.

Groetjes Monique

Ooooohhhh, leuk! Esther heeft een rompertje van mij aangehad omdat ze net geboren was. Maatje 50/56 die ik gekocht had, was namelijk te groot. En omdat ik een prematuurtje was, pasten mijn oude rompers wel. Verder kon ze niet zoveel aan: ik was een zomerbaby in een zeeeeer warme zomer en Esther is van januari...

Ziet er best hip uit ook, die jurk!

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan