@ Femke

Graag wil ik je nog van harte feliciteren met de kleine Mees !! Ik las je topic. Wat een zorgen heb je dan he, zo die laatste tijd ! Maar wat heerlijk dat het allemaal meeviel !
Is Daantje al een beetje gewend aan haar kleine broer ? En ben je zelf weer een beetje hersteld na de bevalling ? Ik hoop dat het goed gaat met jullie !
Liefs, Sophie ( mama van Lotte )

Hoi, nou dankjewel! Het gaat hier nu heel erg goed, Daantje is heel voorzichtig met haar kleine broertje, ze aait hem heeeel zachtjes en giechelt er dan bij. Met Mees gaat het ook heel goed, hij heeft lekker bolle wangen en eet goed. Ik ben inmiddels ook weer goed hersteld, beter als de eerste keer bij Daantje. Misschien scheelt het ook wel dat ik toen heel kalm aan kon doen en nu moet je gewoon wel vooruit met een peutertje in huis. Het is nu echt genieten met een zoontje en een dochter, echt heel erg leuk. Die ellende van de infectie hebben we gelukkig achter ons kunnen laten, al vind ik de manier waarop het gebracht werd nog steeds drie keer niks, de gyn zei gewoon dat ik iets gehad had, niet dat ik misschien iets gehad had. Maar goed, iedereen is hier gezond en dat is het allerbelangrijkste, dat dat niet zo gewoon is beseffen we ons nu nog veel meer dan eerst.

Liefs Femke

Terug
Bovenaan