Femmie, Moi, anderen

Ik hoor weer echt bij het zwanger worden forum.
Femmie heb je het vandaag leuk gehad?
Vanochtend was m'n test dus negatief en net zag ik helaas lichtroze afscheiding. Ik baal ervan. Femmie, misschien zegt het niets zoals bij jou maar ik vrees dat voor mij wel de rode loper klaarligt. Gek, het doet veel met je, ik heb net even lekker zitten janken. Nu ga ik op zoek naar de sites waar ze uitrekenen wanneer de volgende eisprong kan zijn. Maar ja, van 28 dagen naar 32 is niet zo heel veel verschil maar regelmatig is het niet te noemen. Komen er volgende keer weer wat dagen bij? Ik voel m'n eisprong niet, ik heb wel altijd een paar dagen gigantisch veel zin in sex en ik denk dat het dan is maar zeker weten doe ik het niet.
En ik hoop dat m'n man er voor wil gaan want er staat een reis naar Amerika op de planning. We zijn nog nooit verder geweest dan Duitsland dus het is voor ons een wereldreis. En m'n man wil niet dat ik daar ziek zwak en kotsmisselijk rondloop, zonde van het geld. Maar mocht ik aankomende maand zwanger worden, ben ik volgens mij net 2,5 maand. En tja..of je dan ziek bent? Moi, ik kan nu dus gelijk jouw tips ten uitvoer brengen, we gaan er flink tegenaan. Ik denk dat ik even een beetje afstand neem, dat betekent dat ik niet elke dag denk ik zal lezen want dan ben ik er veel te veel mee bezig. Moi veel succes maandag, Femmie geniet van alles, ik hoop dat jouw baby maar een maandje ouder zal zijn dan die van mij. De tijd zal het leren. In ieder geval zal het een 2005 kindje worden. Ik hoop mezelf een beetje op te vrolijken in de zon, en beloof weer me niet gek te laten maken volgende keer. tot schrijfs, marijke

Neeee Marijke, wat kl*te zeg!! Het lijkt er inderdaad wel op dat je ongi wordt, bij mij was het echt bruinige afscheiding. Wat balen zeg, ik had er zo op gehoopt dat je zwanger was en heb aan je gedacht gisteren toen ik weg was. Ben je trouwens wel al aan het tempen? Ik was er in de 1e maand al mee begonnen en wist op een gegeven moment ook zeker dat mijn eisprong rond dag 20 was. Dat heeft bij ons zeker geholpen om zwanger te worden! Want anders was ik ervan uitgegaan dat het rond dag 14 was en dat is toch best ver daarvoor.
Probeer inderdaad een klein beetje afstand te nemen om jezelf niet gek te maken. Maar het wil niet zeggen dat het niet lukt als je er op een gezonde manier veel mee bezig bent, want ik was er ook elke dag wel mee bezig. Ik wil ook nog wel vertellen wat wij eigenlijk gedaan hebben om zwanger te worden, misschien heb je er iets aan. Vanaf een week voor mijn eisprong hebben we om de dag sex gehad, de dag voor mijn eisprong niet en op de dag van mijn eisprong weer wel. Ik heb ook elke keer een kussen onder mijn billen gelegd, baat het niet dan schaadt het niet toch?
Ik zal blijven kijken hier hoe het met je gaat en hoop gauw wat positiefs te lezen meid!! Kom op hè, laat de moed niet zakken!

Liefs Femmy

Terug
Bovenaan