Femmieeeeeeeeeeee

Woooow, wat geweldig voor je!!!!!
Goed joh, nu moet ik morgen ook testen hoor, ik wil het nu ook weten. Wat een geweldig nieuws!
En nog niet lang bezig he, fantastisch. Hoevind je vriend het, wat zei hij?
Oh, was het maar ochtend.
Net kwam ik een vriendin tegen haar baby is 2 weken. Ik was zo strondjaloers. En nu ben ik dat op jou ook wel.
Wanneer komt-ie? Rond 20 december? En ga je nu naar het dec.forum?
Ik hoop heel erg dat ik je daar snel zal zien en af en toe zal ik even lezen hoe het met je gaat.
Geniet ervan en spring maar veel gaten in de lucht.
Marijke

He Marijke!!!
Wie had dat nou verwacht hè? Ik kan het zelf nog bijna niet geloven. Mijn vriend weet het nog niet, maar ik had hem wel die Kruidvat test laten zien en hij zei meteen "dat zijn 2 streepjes hoor", heel erg droog. Ben benieuwd wat hij straks zal zeggen bij thuiskomst. Ik heb vanmiddag 2 boeken gekocht. Eentje over zwangerschap voor mezelf en eentje voor hem "101 tips voor papa".

Ik ben inderdaad al op het december forum geweest, heb natuurlijk alllerlei vragen nu. En volgens de berekening ben ik 21 december uitgerekend!

Ik ben ook zoooooo benieuwd naar jouw testuitslag. Ik hoop echt dat je ook nog net een 2004 kindje zult krijgen!!

Morgen ben ik helaas de hele dag weg, dus waarschijnlijk reageer ik pas zondag op je berichtje.

Heel veel succes met wachten en testen!

Groetjes Femmy

Terug
Bovenaan