@ femmmmke, hoe gaat het met je zoontje

Hoihoi

Ik vroeg me af je was toch bij ka geweest hoe het nu met je zoontje gaat, je dacht dat je weer over moest stappen op andere voeding? Hoe gaat dat?

Wij zijn afgelopen donderdag weer bij ka geweest en ons zoontje krijgt nu van friso allergy care 1. Die is helemaal allergievrij en vond zij beter dan de pepti.
WE zijn nu 1 dag bezig, maar ja het heeft zn tijd nodig, hoop dat het snel wat beter gaat en dat hij minder gaat huilen.

Hoop dat het met jouzelf ook wat beter gaat.

Fijn weekend, gr WEndy

Wat fijn dat je gehoord bent. Is die van friso ook lactose vrij dan die jij nu gebruikt?

Ik moet volgende week beginnen met langzaam gewone nutrilon toe te voegen. Eerste paar dagen 1 fles, dan twee etc. En dan kijken wat er gebeurt. Daarna bellen met de kinderarts om dit te bespreken.
Het gaat nog steeds zijn gangetje en moet zeggen dat dit ook goed voor mij voelt. Nu is het wel zo dat mijn man maandag weer moet werken en na twee weken samen de verzorging doen zie ik daar wel weer iets tegenop, maar goed.

T gaat over het algemeen een stukje beter met me er zit een stijgende lijn in, gelukkig, geen terugvallen gehad zelfs vandaag is gewoon goed gelopen, laat alle regeltje gewoon een beetje losser en dat helpt, zeker ook met alle hulp die ik krijg.

Maar ik dacht dat die helemaal allergievrij was, hij stinkt wel, maar Finn heeft er geen last van van die stank, moet zeggen dat ik hem wel vrolijker vindt, huilt minder heeft nog wel veel last dat het moeilijk zakt, maar het heeft ook 2 weken nodig dat het optimaal werkt, maar ik merk duidelijk verschil. Hij heeft ook geen last van zuur meer, wel van mondje terug, maar geen zuur.

Hoe is het gegaan vandaag femke??

Terug
Bovenaan