@Femmmmke

He Meid,

Ik dacht ineens aan jullie. Nu weet ik niet hoe en wat je kleine lieverd nu wat minder huilt. Maar een uitkomst bij ons als Saar huilt: de bykay draagdoek (www.bykay.nl)! Vind ze heerlijk en ze is meteen rustig + jij hebt je handen vrij om een beetje uit de weg te kunnen.

Dacht; ik meld het gewoon even. Is wel 50 euro ofzo maar je kunt m ook makkelijk zelf maken...

Liefs Suus

Draagdoek hebben we ook al geprobeerd...maar bedankt dat je aan me denkt.

Hij heeft nu dat als je hem na lange tijd met moeite in zijn wagen of bed in slaap hebt dat hij gillend en krijsend wakker wordt na 15 minuten,.

Jammer dat de draagdoek ook geen uitkomst biedt... Zou willen dat ik je betere tips kon geven, maar helaas... Hoop dat er snel verbetering in komt voor jullie! Liefs Suus

@ Femmmke, en inbakeren?? Ook al geprobeerd zeker.... Mocht dat niet zo zijn, ik heb een 'swaddle me' die je eventueel wel mag hebben. Ik heb er een bij mijn dochter stuk gebruikt maar Riley moet er niks van weten haha!! Hij is blauw en 1 x gebruikt.

SWADDLE ME:
De SwaddleMe is een super handige inbakerzakje met flapjes, vast te zetten met klittenband. Door het klittenband is de zak verstelbaar en kan het ook meegroeien met je spruit. Het wisselen van de luier gaat makkelijk, je kunt namelijk ook alleen de onderkant open maken.

Laat het maar weten!!

Swaddle me ligt hier ook in de kast.. Jaja we hebben alle trucendozen opengetrokken...al mag ik het wel afkloppen maar het lijkt sinds gister iets beter te gaan..(iets hoor..niet veel iets...)

Ehm... We zitten nu sinds vrijdag aan de nutrilon pepti en het lijkt alsof ik gister bij het cb het verkeerde kind heb meegenomen.
Heel ander, rustig, slapend, lachend kind

Ohhhh zou hij KMA hebben dan!?
Want dan is het wel logisch dat hij zo onrustig was....
Een KMA is niet fijn maar het brengt wel rust als je weet wat het is. Voor hem maar vooral voor jou erg belangrijk nu!! Succes, ik hoop dat hij lekker doorgaat zo!!

Terug
Bovenaan