@femmmmke

Ik vroeg me af waarom het cb had gezegd dat jullie moesten overstappen naar nutrilon pepti? Jij gebruikte toch ook eerst de omneo? Was er bij Steijn een allergie geconstateerd? Met de omneo blijft hij krampen houden en door die krampen gaat hij weer terugspugen want dan maakt hij zich druk en dan komt het er weer uit, niet veel, maar je ziet dat eht dwarszit. Had Steijn ook last van reflux of een lichte vorm daarvan?
Ik wil misschien ook over gaan stappen, daarom al deze vragen en asl ik je verhalen zo heb gelezen is het net of ik die van mij hoor.

Fijne 2e kerstdag.

Omdat we ten einde raad waren..daarom vooral....

Nee, veel heel veel kramp. Omneo deed weinig, verborgen reflux die overging in gewone reflux de laatste dagen voor de overstap, kon niet poepen zonder laxeermiddel
Heel veel lucht in de darmen.... Zou het gewoon even met de huisarts overleggen

Hij doet het nog steeds leuk op pepti hoewel hij nog wel veel scheten laat maar duidelijk minder pijn heeft. Ik denk dat het trouwens de lactose is en niet de koemelk, maar dat gaan we morgen proberen te bespreken met de kinderarts...

Ik weet niet hoe ruim jullie in je budget zitten maar je kunt uiteraard ook op eigen initiatief 2 bussen kopen en kijken of het voor een grote verandering zorgt..zo ja dan dringend overal aankaarten en kijken of je het vergoed kunt krijgen zo niet lekker terug naar omneo...

Sterkte

Poepte je zoontje ook niet met de omneo? Want Finn poept wel goed met de omneo, wel waterig, maar het komt er wel uit gelukkig.

Gebruik je nu nog med voor zn poepen? En gebrukte je med voor reflux? Of heb je die nooit gebruikt.

Ons zoontje is vandaag weer bij osteopaat geweest, merkte vanaf woensdag wel verbetering, vandaag weer geweest en is wel uit zn doen vandaag, hoop dat het morgen weer beter gaat en dat hij wat beter slaapt.

Slaapt je zoontje trouwens overdag?

Hoe is het trouwens met jezelf???Bij mij komen ze morgen hier om te praten over eventuele hulp.
Ben er wel blij mee.

Nu gaat het met mij goed, maar als hij meer huilt merk ik dat mijn grens gauw bereikt is...

Nu sinds twee weken slaapt hij overdag en gebruik ik geen med voor zijn poepen. Nogwel voor de reflux. Al zijn de schepjes nutriton al verminderd tot 2 ipv 4 en hebben we met de kinderarts afgesproken dat we ook dat gaan minderen tot zover kan..

Maar we moeten ook testen of het toeval was. Dus over een ruime week voorzichtig werr gewone kunstmelk aanbieden. We zullen zien...

Met omneo hadden we hier totaal geen verschil..

WElke medicatie gebruik je voor de reflux?

Wij hebben nexium geprobeerd, maar dat hielp niet echt en nu iets van motrilum heb effe de naam niet bij de hand, iig med dat het eten sneller doorstroomt naar de darmen, gebruiken we nu een kleine week, maar ook daar merk ik niet veel verschil.

Nutriton krijgt hij obstipatie van dus dat is geen optie voor ons.

Fijn dat het wel wat beter met je gaat, ik krijg nu hulp gelukkig, krijg jij wel nog iets van hulp?

Fijn weekend alvast en geniet ervan zoveel je kunt.

Ja een gezinscoach maar voel me er niet echt geholpen bij... Aan de andere kant er moet wel wat veranderen in mijn leven dus wie weet..

Voor de reflux krijgt hij ranitidine. Vooral voor de maagzuur dus, dat is op zich genoeg..ook hier door de nutriton obstipatie ( dachten wij) maar met dde andere voeding kan hij in die combi wel poepen.. Maar goed daarom hadden we ook laxeermiddelen.

Terug
Bovenaan