Fenna is geboren

Op 19 juni om 18:08 is, met een spoedkeizersnede, onze dochter Fenna geboren. Ze woog 1560 gram en is nu 29 cm lang. Ik was 32 weken en 1 dag zwanger.

Fenna doet het heel goed. Ze ademt zelf en krijgt al BV via een sonde. Ze heeft vandeweek wel een bloeddinkje in haar hersentjes gehad. Dit komt regelmatig voor bij prematuurtjes maar het is de vraag of ze er wat aan over houdt. Het kan zijn dat we er niks van merken maar het kan ook zijn dat ze er wel last van krijgt.

Wij zijn heel trots op onze mooie meid. Het was een heftige week waarin we tussen hoop en vrees en geluk en verdriet heen en weer werden geslingerd. Gelukkig ziet alles er nu positief uit.

Ik had het HELLP-syndroom en het was even flink spannend. Alles ging heel snel en we waren maar net op tijd. Ik zal mijn verhaal later wel een keer doen. Voor jullie is het helemaal niet leuk om zoiets te lezen. Jullie moeten gewoon lekker genieten van je zwangerschap.

heel goed om van jou te horen. Het is natuurlijk niet prettig geweest om op deze manier te bevallen, en ik hoop echt dat alles goed komt met Fenna - hele lieve naam trouwens!
Ik wens jullie heel veel sterkte maar vooral plezier  een een zonnige toekomst.

Mor 74  

Hoi Juf! Heel erg gefeliciteerd met jullie kleine meisje. Wat een heftigheid, ik hoop dat alles goed gaat en dat ze over een week of 6 fijn bij jullie thuis mag zijn!

Heel veel sterkte, liefde en geluk!
Sas

Ha Juf,

Goed om wat van jou zelf te horen!
Wat een schrik meid, maar gelukkig doet je kleine meisje het dus onder de omstandigheden best goed?
Hoop dat jullie haar heel snel mee naar huis mogen nemen en dan eindelijk misschien een beetje onbezorgd kunnen gaan genieten...........

Heel veel kracht voor de komende tijd en hoe stom het ook klinkt, probeer wat te genieten..........

Dikke kus Rimke

Hoi Juf,

Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter Fenna!

Fijn om van jou zelf te horen dat het goed gaat. Hopelijk knap je zelf voorspoedig op en gaat Fenna ook lekker goed vooruit, zodat ze snel naar huis mag en jullie de rust en tijd krijgen om te gaan genieten en aan elkaar te wennen.

Veel beterschap nog en probeer ondanks alles toch te gaan genieten van jullie dochter.

Liefs,
Susan

Hoi Juf,

Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter Fenna!

Fijn om van jou zelf te horen dat het goed gaat. Hopelijk knap je zelf voorspoedig op en gaat Fenna ook lekker goed vooruit, zodat ze snel naar huis mag en jullie de rust en tijd krijgen om te gaan genieten en aan elkaar te wennen.

Veel beterschap nog en probeer ondanks alles toch te gaan genieten van jullie dochter.

Liefs,
Susan

Terug
Bovenaan