Fenne82 (Ingrid mv Fenne en Quinten)

Hoi Ingrid,

Weet eigenlijk niet of je hier afentoe (nog) komt en of je uberhaupt weet wie ik ben.... maar we zaten samen op het november 2008 forum.
Ben heel erg benieuwd hoe het met je gaat.

groetjes,
Marije

Hoi Marije

Ik heb nog weleens gekeken op de november 2008 mama's maar er waren er toen niet zoveel aanwezig.

Ik doe nu weer mee met met de september 2009 mama's!!!!!! Ben inmiddels 21 weken zwanger en het gaat voor geen meter om eerlijk te zijn.

Na die tijd ging het ook super slecht met me, jeetje, ik kon het maar niet bevatten dat die 2de ook overleden was, nog steeds niet trouwens en nog steeds heb ik daar ontzettend veel verdriet van. Deze zwangerschap is heel erg spannend, en ik ben ook totaal mezelf niet. Ik ben net terug uit het ziekenhuis want moest daar even een nachtje blijven voor de zekerheid (ivm harde buiken) en ben er behoorlijk van slag geweest. Gelukkig ben ik nu weer thuis maar mag even niet gaan werken. Moet het rustig aan blijven doen om vroeg geboorte te voorkomen.

Helaas weten we nog steeds niet wat er gebeurd is bij Quinten en dat maakt me ontzettend onzeker in deze zwangerschap.

Hoe is het met jou??? Ik weet niet precies meer wat je gekregen heb, in november durfde ik ook niet meer te kijken wie er allemaal geboren waren?

Gr. Ingrid

Hoi Ingrid,

Gefeliciteerd!!! Een 3e wondertje in de maak. Ik ga de komende maanden heel hard aan jullie denken dat je een kindje in je armen mag sluiten om te koesteren, voor te zorgen, wakkere nachten van te hebben etc etc.

Maar wat  moet dit een ongelooflijk slopende periode zijn voor jou en je man/vriend.
Alles rond het overlijden van Fenne* en Quinten* zal ook wel niet een definitief plekje hebben denk ik en wat je zegt... hormonen zijn rare dingen (als ik alleen al kijk hoe spannend ik de laatste zw.schap vond na een mk vlak daarvoor, pffff).

Zelf ben ik 15 november bevallen van een 3e zoon: Jesse.
Was een hele vlotte bevalling (dik 2 uur nadat ik dacht: ja het is begonnen lag hij al op mijn buik) van een flinke vent (4700 gram en zeker 55 cm lang).

Ik blijf hier regelmatig kijken en eventueel op het september forum in afwachting van hopelijk een supermooi geboortebericht!

groetjes,
Marije

Hoi Marije,

Sorry dat ik niet eerder het kunnen antwoorden maar ik ben net terug uit het ziekenhuis waar ik 4 weken heb gelegen ivm dreigende vroeg geboorte. Ben nog even in het Sophia kinderziekenhuis geweest omdat het ineens erg spannend werd maar nu ben ik vandaag thuis gekomen om verder uit te rustten.

Het is allemaal wel even spannend geweest en ook niet erg makkelijk. Gelukkig gaat het nu redelijk goed, maar het blijft nog steeds spannend. Ik word goed in de gaten gehouden en heb ook al medicijnen voor longrijping gekregen. Alles is uit voorzorg gedaan.

Wat leuk een zoontje en Jesse is een hele leuke naam. Fijn dat alles goed is gegaan. Hij is nu zeker al bijna een half jaar???? Tijd gaat ook allemaal zo hard he, het is voor ons over een aantal weken ook alweer een jaar geleden dat we Quinten verloren.

Gr. Ingrid

Hallo Ingrid,

Ik wil je even heel veel sterkte wensen met het verlies van je twee kindjes wat nog maar bijna een jaar geleden is. Ik zelf ben een hleft verloren tijdens de zwangerschap. Mijn tweede zwangerschap vond ik ook heel erg spannend. Alleen heb ik net anders dan jou gedacht. Ik was aan de ene kant blij dat er niets was gevonden want dan kon ik nog gewoon een zwangerschap uitdragen, er waren geen erfelijke factoren. Ik was wel heel erg allert en ben een keer naar het ziekenhuis geweest omdat ik dacht dat ik harde buiken had. Gelukkig was het een blaasontsteking. Waarom zou jij nu niet een gezond brusje op de wereld kunnen zetten. Ze hebben helaas niets kunnen vinden maar gelukkig ook niets. Misschien helpt het om iets heel negatief in iets positiefs te zetten.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, ik heb nu na 5 jaar nog verdriet om mijn kleine meisje dat niet bij ons mocht blijven. Maar ik ben er van overtuig dat mijn kinderen een bescherm engeltje hebben. En met die gedachte kan ik het verdriet een mooi plaatsje geven zo ook mijn dochter ze is nooit weg maar zit voor altijd verankerd in mijn hart.

Ik hoop dat je hier een beetje troost uit kan halen want zo is het bedoelt.

Veel liefs Sigrid

Hoi Ingrid,

Het mag ook een keertje soepel verlopen he .
Denk je dat je al genoeg voor je kiezen gehad hebt.... en elke zw.schap zal hoe dan ook beladen zijn... is die fysiek/medisch gezien alles behalve makkelijk.

En de tijd gaat idd snel voorbij. Jullie kleine mannetje alweer bijna een jaar geleden geboren... ik kan me je berichtje nog zo goed herinneren en het gevoel van oneerlijkheid dat ik voelde dat jullie na Fenne* ook Quinten* moesten laten gaan...

Meid, sterkte met de rest van je zw.schap, ik hoop echt dat het tot een relatief makkelijk einde mag komen!

groetjes,
Marije

Hallo,

Hier Randy, mama van Ninthe* en Nova, toevallig was ik weer op het forum aan het rondkijken omdat wij weer proberen zwanger te worden, (9-8 laatste pil geslikt)...

Ingrid is bevallen van een prachtige dochter Esmeé...een plaatje om te zien, geboren met 38 weken zwangerschap...
Ingrid zal zelf wel alle ins en outs vertellen tzt.

Liefs Randy

Oh wat fijn om te horen dat de zw.schap deze keer helemaal goed is afgelopen en er een prachtige dochter is geboren!!!!

Ingrid en man, gefeliciteerd met jullie Esmeé!
Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat en hoe alles nog verlopen is de laatste weken en hoe het nu met jullie gaat.

@Randy, spannend ook weer zeg. Eerst het afwachten 'zal het zal het niet' etc en dan de zw.schap zelf er nog achteraan. Hoop dat er snel een klein brusje onderweg mag zijn voor Ninthe* en Nova!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan