Hoi Marije
Ik heb nog weleens gekeken op de november 2008 mama's maar er waren er toen niet zoveel aanwezig.
Ik doe nu weer mee met met de september 2009 mama's!!!!!! Ben inmiddels 21 weken zwanger en het gaat voor geen meter om eerlijk te zijn.
Na die tijd ging het ook super slecht met me, jeetje, ik kon het maar niet bevatten dat die 2de ook overleden was, nog steeds niet trouwens en nog steeds heb ik daar ontzettend veel verdriet van. Deze zwangerschap is heel erg spannend, en ik ben ook totaal mezelf niet. Ik ben net terug uit het ziekenhuis want moest daar even een nachtje blijven voor de zekerheid (ivm harde buiken) en ben er behoorlijk van slag geweest. Gelukkig ben ik nu weer thuis maar mag even niet gaan werken. Moet het rustig aan blijven doen om vroeg geboorte te voorkomen.
Helaas weten we nog steeds niet wat er gebeurd is bij Quinten en dat maakt me ontzettend onzeker in deze zwangerschap.
Hoe is het met jou??? Ik weet niet precies meer wat je gekregen heb, in november durfde ik ook niet meer te kijken wie er allemaal geboren waren?
Gr. Ingrid