Ferti lilly

<p>Heeft iemand ervaring met de ferti lilly en zo ja hoe snel was je zwanger na gebruik, doet het zeer het inbrengen en is het handig in gebruik.</p><p> </p>

Hoi gebruiker 
Ik heb hem aangeschaft om te proberen helaas nog niet zwanger. Het is even wennen met inbrengen maar ik denk dat als je al een menstruatie cup gebruikt het makkelijker is om te gebruiken. Ik heb de cup alleen ook niet met regelmaat gebruikt en dat is een beetje stom van mezelf. Ik heb verder wel ook onderliggende medische problemen waardoor het misschien nog niet is gelukt.

Op de tweed pagina onder zwanger worden staat eenzelfde topic met meer reacties. Wellicht heb je daar wat aan. (Staat bij mij nu op drie dagen geleden).

Op de tweed pagina onder zwanger worden staat eenzelfde topic met meer reacties. Wellicht heb je daar wat aan. (Staat bij mij nu op drie dagen geleden).

Ik heb de mijne gisteren binnen gekregen. Van t weekend ovulatie dus ga ik hem proberen. Gisteren wel even geprobeerd in te brengen, ging makkelijk. Zal over een week of twee de uitslag laten weten?

Terug
Bovenaan