Ferti-Lily ervaring?

<p>Goedemorgen! Ik kwam in een artikel de "Ferti-Lily" cup tegen als tip om sneller zwanger te worden. Iemand hier ervaring mee? Wat ik begrijp is het een cup dat je inbrengt na de seks om te voorkomen dat het sperma er gelijk weer uit loopt. </p><p>Dus was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en of het echt helpt?</p>

Ik heb m gebruikt en werd die ronde zwanger. Of het echt werkt of dat ik gewoon geluk heb gehad durf ik niet te zeggen ..

Ik was met gebruik van ovulatietest van cb ook gelijk eerste ronde zwanger dus denk dat niet uitmaakt. Zaad zwemt behoorlijk snel vaak en blijft 3 tot 5 dagen leven in een vrouw dus in dit soort dingen geloof ik niet

Ik ga hem deze ronde voor het eerst proberen. Geen idee of het ook echt werkt of makkelijk in gebruik is, maar dacht kan het altijd eens proberen. 

Ik heb hier ook over gelezen. Hoewel ik ergens geloof dat na de lozing het zaad al vrij snel daar is waar het moet zijn, denk ik ook baat het niet dan schaad het niet. De ronde voor het eerst gebruikt dus. Nog even afwachten of het resultaat heeft. 
We zijn trouwens al ruim 1.5 jaar bezig zonder succes, dus ik heb niet teveel hoop. 

Terug
Bovenaan