Ferti.lily

<p>Heeft er hier iemand ervaring met de ferti.lily? Een cupje wat je na de gemeenschap kunt inbrengen zodat het sperma naar de baarmoeder gaat?</p><p>zag een advertentie voorbij komen en vroeg me af of het echt zou kunnen helpen.</p>

Ooit 1x gebruikt. Maar sperma ging er juist uit toen ik dat ding er weer uithaalde.. Weg gegooid goed dus! Half uurtje blijven liggen na de daad vind ik een betere methode ;-)

Ik heb het toevallig net besteld. Ik zag op andere forums dat er moeders waren die hierdoor in een keer zwanger raakte.
Ik hoop dat het voor mij nu na twee jaar eindelijk raak zal zijn. 

Ik denk dat ik het ook gewoon een x ga proberen. Op andre fora ook wel goede berichten gelezen.
hoop voor jou dat het werkt. Lopen jullie al bij een zkh of nog niet?

In december 2018 spiraal laten verwijderen en toen 9 maanden bezig geweest. Vriend kreeg toen een burn out dus alles even on hold gezet. Gelukkig gaat het nu stukken beter met hem en gaan we de draad weer op proberen te pakken (hij vindt druk nog moeilijk) en kijken hoe het gaat. 
vandaar dat ik dacht misschien zoiets eens proberen.

Oh vervelend dat je het zo hebt ervaren. Ik heb het zelf anders ervaren (wel pas 1 cyclusronde).
Heb wel eerst geoefend en 't is wel iets lastiger als je glibberig bent door het sperma (had ervaring dat ie ineens gleed haha) . Maar wel te doen plus eerstvolgende keer dat ik seks had deed ik 'm er langzamer en gecontroleerder in. Er zitten expres gaatjes in 't parapluutje en die moet je in je vagina dichtknijpen. Of iig voordat je 'm eruit haalt dan.
Ik ben ook wel iemand van eerst zien dan geloven maar ja voor dat bedrag wil ik het een kans geven. 

Terug
Bovenaan