Ferti-lily

Ja ik heb daar goede ervaringen mee. Na een half jaar "normaal" proberen hebben we het met de cup geprobeerd en het was vrijwel meteen raak. Helaas eindigde dit wel in een miskraam. Maar dit heeft niks met de cup te maken. 

Ik vind het marketing onzin. Ik zou uit biologisch oogpunt niet weten waarom die cup een kans op zwangerschap zou moeten verbeteren. Er zullen vast veel vrouwen zijn die erna zwanger geworden zijn maar grootste kans is dat ze zonder die cup ook zwanger geworden waren omdat 80% binnen 1 jaar zwanger is. Ik zou er persoonlijk geen geld aan uitgeven en als je al lang bezig bent bij de huisarts een afspraak maken

Toevallig heb ik de cup begin deze cyclus gekocht, wij zijn nu 15 maanden bezig zonder succes (en ook een aantal weken terug bij de huisarts geweest voor een doorverwijzing) dus de cup is voor me gevoel een beetje laatste redmiddel haha.
Ik moet zeggen dat het de eerste paar keer echt een gepruts was om dat ding erin te krijgen, en oefenen voor je vruchtbare dagen is echt aan te raden. Daarna trekt die een soort vacuum en ik vond het niet zo comfortabel om hem eruit te halen (zelfde als bij een menstruatiecup) en je "trekt" er best wat sperma mee uit, maar goed dat was er anders mogelijk alwel gewoon uitgelopen en als het meezit zijn de zaadjes tegen die tijd al je baarmoeder in gezwommen.

Of het resultaat succesvol is weet ik nog niet, nu 7dpo haha!

Terug
Bovenaan