Fertility sperma test: ervaringen gevraagd!!!

A

Anoniem

Guest
Hi,

Heeft er iemand ervaring met de fertility test waar je sperma mee test? Zoja, wat is je ervaring qua betrouwbaarheid?

Groetjes!

Het is bij ons getest en alles was goed weet niet in hoeverre dat betrouwbaar is maar ga er vanuit dat dat goed is.

heej,

fertility test? via het ziekenhuis? of bestaan er ook testen die je thuis kan doen??

mijn vriend moest laatst ook zijn sperma "langsbrengen" op het ziekenhuis, fertiliteitspoli. dit is gewoon heel betrouwbaar. en gelukkig was bij ons alles goed.

hoe staat het er bij jullie voor?

groetjes

Hi,

Dank je voor je reactie.

Ik bedoel de thuistest. Daar is er 1 van op de markt: www.zelftesten.eu kun je hem bestellen. Maar ik heb dus geen idee hoe betrouwbaar het is. Volgens internet is ie best betrouwbaar.

Wij hebben gisteravond zo'n test gedaan en die was negatief. Dat ZOU verminderde vruchtbaarheid kunnen betekenen. Voor de zekerheid moeten we volgende week weer een test doen (zitten er 2 in 1 verpakking die je besteld)  en kijken wat daar uit komt. Het is natuurlijk een momentopname en een negatieve test hoeft niet te betekenen dat we niet zwanger kunnen worden maar het is wel zaak om naar de huisarts te gaan helaas...

Ik ben erg nieuwsgierig naar mensen hun ervaringen!!!

In ieder geval bedankt voor je reactie!

Groetjes, Esther

Hoi,

Wij hebben ook de thuistest van Fertility score gedaan. De test is m.i. betrouwbaar. Die van ons was ook negatief. We hebben de tweede test niet meer uitgevoerd en zijn naar de huisarts gegaan. In het ziekenhuis is een tweede test gedaan met dezelfde negatieve uitslag.

Vandaag hebben we een doorverwijzing naar de gyneacoloog gekregen en gaan in september de medische molen in.

Ik hoop inderdaad dat het voor jullie een momentopname is geweest en dat de volgende test beter uit pakt.

Sorry dat ik je niet beter nieuws kan geven... en heel veel succes!

Groetjes Rossia

Hoi Rossia,

Dank je voor je reactie!!! Jeetje heftig zeg.... Balen voor je. Ik ben wel erg blij dat je gereageerd hebt hoor! Dan weet ik in ieder geval dat het bij jullie wel degelijk klopte....

Wij willen de 2e test ook nog doen en zien wat er uit komt en dan naar de huisarts... We zijn nog niet zo lang bezig om  zwanger te worden, 3 maanden nu.

Ik wens je echt  het allerbeste! Er hoeft maar 1 zwemmertje te zijn die het kan tenslotte, maar das makkelijker gezegd dan gedaan helaas. Ik wens je echt enorm veel sterkte!!

Liefs

Hoi Essie,

Toevallig hebben mijn vriend en ik het er ook over gehad. Maar ik dacht van is dat niet vroeg om te doen. Wij gaan nu waarschijnlijk ronde 8 in. Ik ken jou van NOD Aug.
Maarja van de ene kant kun je er dan ook vroeg bij zijn als er echt iets is.
Ik hoop dat jullie tweede test beter is.
Als ik nu ongie ga worden dan bestel ik er ook maar 1 denk ik.
Succes.

Liefs

Terug
Bovenaan