fertilityfriend???

A

Anoniem

Guest
nu was mijn temp gezakt vanmorgen, ik invullen op fertilityfriend zegt ie dat gisteren een mogelijke innesteling was, maar dn blijft je temp toch hoog? want mijn temp is vandaag gezakt naar die van voor mijn ei??

Er zijn vrouwen die een dip zien in hun cyclus rond de innesteling. Als daarna de temperatuur weer stijgt dan kan het best een innesteling zijn. Gewoon even afwachten. Overigens hoeft één enkele temperatuur daling ook helamaal niets te betekenen. Je temperatuur kan ook door andere dingen variëren. Lastig he, dat het allemaal zo moeilijk is.

Maar die site fertilityfriend.com, is wel heel leuk he. Heb er ook geruime tijd van alles bijgehouden. Ik ben nu weer zwanger en heb drie zwnagerschappen dara geregistreerd.

Miep

Hoi,

Ik ben even op google.nl gaan zoeken op 'innesteling temperatuur zakt' en las een aantal keer dat je bij een innesteling een temperatuurdipje hebt. Vanaf je eisprong stijgt je tempetuur, met de innesteling daalt deze dan 1 a 2 dagen en stijgt daarna weer terug.

Op http://www.zwangerschapspagina.nl/about10268.html  kun je een aantal temperatuurkaartjes lezen van zwangeren, daar zie je ook vaak die temperatuurdip tijdens de innesteling.

groetjes Saskia

ooh mschien nog een kansje maar dacht dat je temp echt hoog moest blijven of nog een keer een sprong omhoog moest maken, en idd die site is wel leuk

liefs

Terug
Bovenaan