Ik zit er ook over te denken om thuis te bevallen, maar mijn slaapkamer is meer een veredelde kast, die is echt zooo klein. De VK zei dat je ook je bed in de woonkamer kan zetten, maar daar heb ik dus ook geen plaats voor dus ALS ik thuis ga bevallen, ga ik dat in het bed van mijn zoontje doen. Die heeft de grootste slaapkamer dus daar is plek genoeg. Hij gaat gewoon bij oma logeren als het zover is dus hij krijgt er niks van mee.
Over dat kleertjes wassen. Dat moet je even bekijken. Ik ben er zelf van de week mee begonnen (ben 28 weken) en dat is misschien wat vroeg, maar het word straks warm, ik ben doodmoe en mijn buik zit nu al in de weg dus ik doe het liever nu, nu dat ik nog mobiel ben en nog een beetje energie heb. Daarbij komt dat mijn wasmachine in de kelder staat en het een hele linke trap naar beneden is en er weinig plek is. Ik ben er zo een van gedaan is gedaan. Bij mijn vorige heb ik het ook zo gedaan en ik was maar wat blij want vanaf een week of 35/36 was ik tot weinig meer instaat.