ff afreageren

Hallo allemaal
Ik moet even wat kwijt waar ik sinds vanmorgen mee rondloop.
Mijn zus heeft 2 schatten van kinderen en heeft sinds een jaar een vriend(11 jaar jonger).Ze is zelf 34.
Nu is ze pas gestopt met de pil omdat hij ook een kind wil.Nu wil ze geregeld naar de kroeg en "dumpt"haar kinderen bij de buurvrouw of bij oma.
Ze kan ze ook niet zo goed aan en heeft snel genoeg van ze.
Nu is het geval dat ik erg graag kinderen wil maar dat het niet wil lukken.Heb al 2x een miskraam gehad en begin een beetje moet te verliezen.
Ik ben bang dat zij dus eerder zwanger zal zijn dan mij en die gedachte kan ik niet uitstaan.Ik baal best dat ik zo denk.Zijn er meiden die hetzelfde mee hebben gemaakt en hoe gingen die ermee om.
liefs miranda

Hey Miranda,
ik weet precies hoe je je voelt...
ik ben ook ong. anderhalf jaar bezig om zwanger te worden maar helaas lukt het niet....en dat terwijl velen in mijn omgeving in 1x zwanger raken....dit vind ik dan niet eerlijk en dat vreet aan me.....gun anderen echt alles hoor maar als het hierom gaat dan ben ik toch wel jaloers........ze zeggen ook wel eens geduld is een schone zaak...maar mijn geduld raakt op.....
laten we hopen dat het snel raak zal zijn voor ons iedereen......

Hoi Miranda

Ik weet precies wat je bedoeld ,mijn zus is ongeveer over een week uitgerekend en was na 2 maanden zwanger toen ik er dus al dik 1,5 jaar op hadden zitten en het niet wilde lukken.Ik heb gelukkig wel een schat van een zus en in het begin dus ook samen toen ze het vertelde samen gehuild en houdt ook erg rekening met mijn gevoelens,ook zeker na de miskraam van mij 4 weken geleden.
Maar het gevoel van jalouzie is er natuurlijk soms wel,ik laat het haar dan ook nooit merken en trek me dan wat terug,het is niet dat ik het haar niet gun maar het doet soms gewoon pijn.
Als ze volgende week is bevallen zal het ook wel weer even slikken zijn voor me.
Ik denk dat het bij jou nog wat erger is omdat zij haar andere kinderen ook niet echt behandeld alsof ze ze graag heeft(of mag ik dat niet zeggen mischien)

Ik weet het soms zie je de gehel dag kinderwagens en baby's.Soms om walgelijk van te worden(erg he,terwijl ik het iedereen echt wel gun)

Sterkte meid
Liefs snoopy

tja de wereld zit gek in elkaar hoor, maar probeer toch niet teveel naar anderen te kijken, ik weet nl uit ervaring dat dat helemaal niets helpt. En ik kan het weten want ik heb er maar liefst 10 jaar over gedaan voordat ik mijn dochtertje eindelijk in mijn armen mocht houden. Het gras bij de buren lijkt altijd groener maar uiteindelijk krijgt ieder huisje zijn kruisje......

gr sandra

Ik zag soms ook groen en geel van jaloezie! Ik hou mezelf maar voor, dat mijn tijd nog komt. Wat maakt het dan uiteindelijkuit dat jouw kindje een stukkie jonger is dan dat van een ander,want dat is het verschil als je maar blijft denken dat jouw tijd nog wel komt!
Makkelijk gezegd misschien maar toenik het zover kon relativeren werd de laloezie een stuk minder. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Terug
Bovenaan