ff afwachten of ik word opgenomen

Vruchtwater is weer toegenomen. Voel het kindje niet meer bewegen hierdoor. Heb weer veel onderzoeken gehad. Mocht nu ff naar huis en word straks gebeld of ik evt. toch word opgenomen, want het is toch wel gevaarlijk aan het worden het vele vruchtwater. Als het goed is worden we gebeld tussen 17uur en 20 uur straks

Ik ben nog steeds aan het wachten op een telefoontje wat ze nou voor plannen hebben. Waarschijnlijk heeft de arts gisteravond allemaal spoed dingen gehad waardoor hij me niet heeft gebeld ofzo. Heb gisteren tot 21 uur lopen wachten. Dus nu straks zelf maar even aan de bel trekken wat de bedoeling is.
Probeer jullie wel op de hoogte te houden.

Liefs

ik moet me toch zo gaan melden in het zkh. Ik kom niet meer het zkh uit tot aan de bevalling. Ze verwachten ook dat de bevalling zich binnenkort zelf wel aandient door het vele vruchtwater. En het is toch echt te gevaarlijk om thuis te blijven omdat als er wat knapt het veel erger is als ik thuis ben.
Ik mag zondag wel even naar huis voor een paar uurtjes voor de verjaardagen van de kinderen die we vieren maar verder is het afwachten.
Houd jullie op de hoogte.

Liefs

Terug
Bovenaan