ff beetje op afstand

lieve dames,

ik hou me deze week ff een beetje op een afstandje bezig met wat er hier allemaal gebeurt.
we hebben het best moeilijk....ik in ieder geval...jim laat niet zoveel los, da's toch mannen eigen he!

ik wil ff afwachten wat er allemaal gaat gebeuren bij de uroloog en dat zal ik jullie zeker laten weten, maar tot die tijd ben ik er wel, maar niet zo aanwezig als normaal zeg maar.

Suus, voor jou zit de ivf er bijna aan te komen! heel veel succes! ik hoop dat het allemaal te doen is! je hoort altijd verhalen dat het toch een flinke impact maakt op je geestelijk, lichamelijk gestel en op je relatie!
hoe ik je hier heb leren kennen denk ik dat je een heel sterke vrouw bent, en een heel sterke relatie hebt! toi toi toi!

alle andere lieve dames, ik wil jullie ook heel veel succes wensen!
vele beginnen binnenkort met iui, ik ook dacht ik.....ik hoop dat het bij jullie snel gaat lukken!

petra uit h, bij jullie ging op het laatste moment iui ook niet door, ik begrijp nu pas echt hoe je/jullie je gevoelt moeten hebben.....het gevoel er bijna te zijn, en dan weer bij 0 te moeten beginnen is in het begin ff flink slikken! ik hoop binnenkort ook van jou goed nieuws te krijgen!

xx kimpansee

Kimpansee...wat rot allemaal he...maar ik ben het wel eens met een paar andere dames hiervoor...het kan echt nog hoor! de wonderen zijn de wereld nog niet uit dat geldt ook voor jou!
Ik zal in iedergeval een "gebedje" voor je doen, veel sterkte de komende tijd en don't give up!
liefs
Truitje

Hoi meis,
We zijn weer een week verder en het is een beetje gezakt...Ik ben dus ook minder tot helemaal niet hier te vinden,even niet teveel aan denken.
Al is dat wel moeilijk natuurlijk..
Ik lees nog wel regelmatig.
Ik ben erg benieuwd wat de uroloog zal zeggen en duim voor jullie!!
Kop op meid! Wij komen er wel!
gr. petra

Hee Kimpansee,

Ik kan me goed voorstellen dat dit op jullie veel impact heeft en dat je daarom iets meer afstand neemt...soms heb je dat gewoon even nodig.
Ik herken het ook dat je lief even niet zoveel los laat, mijn man gaat er ook heel anders mee om dan ik (we beleven het gewoon totaal verschillend) en dat is soms ook best (extra) moeilijk.
Ik hoop dat je je niet al ten eenzaam voelt, want dan weet je ons weer te vinden he?!
Tegenslag in het leven is zwaar maar kleurt ook je leven en maakt dat je er sterker uitkomt (ookal lijkt dat nu nog niet zo).

Dank je wel voor je ontzettend lieve compliment!! Ik heb jou hier ook leren kennen als een grote sociale lieverd en als een meid met karakter dus ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt!!

Veel liefs terug van Suus

lieve meiden,

door jullie berichten ga ik er toch steeds wat meer in geloven dat het misschien toch ooit mag lukken!

jullie hebben gelijk, er kan tegenwoordig steeds meer, dus waarom zouden ze ons niet kunnen helpen????!!

en SUUS, natuurlijk weet ik jullie te vinden, tis moeilijk om hier niet dagelijks ff te kijken, dat zal ik ook zeker blijven doen!!

als jullie er vertrouwen in hebben dat het bij ons vast zal lukken, dan moet ik dat toch ook hebben he!
ik ga mijn best doen om alles wat positiever te bekijken....

xx kimpansee

Hoi Kimpansee

Ik wil even kwijt dat ik jou heel erg dapper vindt. Je hebt een grote tegenslag te verwerken en toch sta je nog steeds open voor de rest van ons en staat ons bij. Dat geeft blijk van een groot hart.

Hou de moed erin......

Liefs, Wen.

Terug
Bovenaan