ff bekomen hoor

hallo,
vandaag de eerste 12 weken echo gehad.
de baby was zo gevonden en wat ........
het waren er 2.
dat was wel ff schrikken hoor.
maar zit nu met zoveel vragen dat ik maar ff ga google nu.
toch wel blij aan het worden nu.
maar 3 uur geleden zat de schrik er echt goed in.
het lijkt nog wel een droom.
 
Ten eerste gefeliciteerd.

ik kan me je reactie voorstellen. Klinkt stom...maar dat is altijd mijn ergste nachtmerrie geweest.
Een kindje krijgen is super, maar 2 !!! Wouw dat lijkt me echt ....uhm...onmogelijk. (sorry wil niemand beledige hiermee). Dubbel zo dik .... ben je van de eerste bevallen moet je meteen door voor de 2de.....slaapt de een is de ander wakker....heef de een gegeten en schonen luier komt de ander...of erger nog alle 2 tegenlijk. Wouw...ik heb echt respect voor elke vrouw die er 2 tegenlijk heeft gekregen. Ik heb al moeite met 1.
Maar aan de andere kant....ik hoor/lees genoeg verhalen op dit forum van vrouwen die er 2 hebben of 2 krijgen.....het is ook dubbel zo mooi en bijzonder. Dat zal ik nooi meemaken.
En alles went. Wij zijn 1 kindje gewent..en dat is moeilijk....jullie krijgen er 2 en dat went net zo goed al die 1. Alles is in het begin wennen en moeilijk.
Nou heel veel succes. Ik hoop dat je een goede zwangerschap zal krijgen zonder te veel complicaties. (ps ik wil echt geen dames beledigen met mijn berichtje, dus aub ook niet zo opvatten)
 
Wow bijzonder hoor.
Ik ben zelf d.m.v ivf zwanger geraakt en bij ons zijn ook een x 2 embryo's teruggeplaatst.
De kans dat het een tweeling kon worden zat er toen dus ook in.Het is dan toch wel even slikken ja.
Het is een zowiezo een wonder om zwanger te mogen raken/zijn en dan nog eens 2 baby's.
Ik heb altijd zoiets waar er 1 kan opgroeien kunnen er ook 2 opgroeien het is alleen wat zwaarder,maar ik denk dat het een heel mooi stukje geluk is en dat je dubbel zo geniet.
Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

Gr wonder2011
 
Terug
Bovenaan