ff bellen... foto's

A

Anoniem

Guest
hé allemaal, Doen jullie ook wel eens bellen??? Nou ik zie dat mijn mama regelmatig aan het bellen is en als ik die telefoon dan wil hebben mag dat niet???
Dus gisteren lag de telefoon op het bed van papa en mama en zag ik mijn kans schoon...
Ik dacht ff mijn papa bellen..

eerst even de telefoon pakken...

ff kijken of ik papa eraan kan krijgen..

Nou.... hij pakt niet op. dat is balen....

nou ik probeer het een andere keer nog wel eens..

kusjes chloë

he wat jammer dat papa niet opnam! Ik ben ook gek op de telefoon van mama maar als ik 'm in mijn mond stop vind ze dat niet zo grappig...
 van Milo

ik mag ook nooit aan de telefoon komen, wacht maar tot ik ouder ben dan zal ik ze een telefoonrekening bezorgen haha

Liefs Tess

Ik heb de oude telefoon van mama gekregen. Zij heeft nu een echte mama-telefoon, een roze! Papa heeft aan de binnenkant de batterij en alles er uit gehaald, zodat alleen het omhulsel nog over is, maar ik kan er iedereen mee bellen!

Kus, Lyanne

Zow Lyanne, mijn mamma is jaloers op jouw mamma. Mijn mamma doet het nog met dat kraakding van de postbank. Die doet het goed hoor, maar eigenlijk wil ze ook wel zo'n mooie (dan krijg ik misschien wel dat kraakding die het nog prima doet overigens)
Mijn mamma ging pas in de speelgoedwinkel kijken of ze voor mij een speelgoedtelefoon kon kopen. Maar die lijken niet eens op een echte, laat staan dat je ermee kan bellen.
Grtzz, Kian

Wat een knappe meid ben jij Chloe. (sorry kan geen puntjes vinden om op de -e te doen). Je hebt zo'n mooie haren. Echt hip!!! Daar hoort wel een pittig mobieltje bij hoor.

Ja Kian,ik weet er alles van.Ik heb zo'n prultelefoon.Nou ik kan er niemand mee bereiken hoor,ik hoef hem dan ook nooit op te laden..hahaha.
Mare Chloë,tof dat jij al wel kunt bellen,je mama heeft er maar mooie foto's van gemaakt!!

Liefs Tess.

Als papa niet op neemt mag je mij wel bellen hoor,.. hihihi..

Kay zv Esmé

Terug
Bovenaan