ff beppen....

Hallo

Zo, ff lekker beppen hoor. Gewoon ff m'n ei kwijt......
30 april is mijn NOD. En.....ik baal alweer van mezelf. Vorige maand heb ik mezelf zó vreselijk voor de gek zitten houden, nou ja, mijn lichaam dan dat ik me heb voorgenomen NIET meer naar mijn lichaam te luisteren. HAHAHAHAHAHAHA jaja ik hoor jullie denken; "da's een goeie...!!!"

En het is inderdaad ook wel zo als ik weer even een steekje voel in mijn buik dat ik denk, ja zullen me darmen wel zijn, of als ik misselijk ben.....zal wel iets verkeerds gegeten hebben. Dus wie houdt nu eigenlijk wie voor de gek? Mmmm ja ik weet het ook niet meer.

Ik weet dat ik gelukkig niet de enige ben die dit heeft want als ik dit forum niet gekend had dan zou ik gedacht hebben dat ik een geestelijke afwijking heb.

Nou, jullie hoeven niet eens te reageren hoor, wilde gewoon ff zeuren

lieve groeten Jeannette

nog ff dit......

Ik kom net vanuit de douche en meestal kan ik onder de douche altijd zo heerlijk helder denken.

Nou dacht ik.......als je mij nou zou vragen of ik die of die ken zou ik zeggen; ja, ze heeft dan en dan haar nod, ze heeft ongetwijfeld (of in sommige gevallen misschien niet zoals een bom moeder) een vriend of man en ze wil graag zwanger worden. Mmmm ok, logisch dit is een site die over zwangerschappen gaat. Maar is het niet leuk om zo eens heeeeeeeeeeel af en toe er eens een ander discussie doorheen te gooien?

Gewoon...zomaar een onderwerp. Gewoon even iets heel anders dan Nod's en temp's.

Moet geen gewoonte worden natuurlijk maar het is ook leuk om ook eens de meiden te horen over andere dingen dan zwangerschap. Zo kun je elkaar eens op een andere manier leren kennen. Nou ja, het is maar een idee hoor, maar NU zou ik het wel leuk vinden om een reactie te krijgen anders zit ik hier straks in mijn ééntje een discussie te voeren over bijvoorbeeld welke reclame nou het leukste is of het meest irritant.

Nou ik hoor het wel.....

lieve groeten Jeannette

Hahahahaha, geweldig zeg!
Weer eens iemand met humor hier! (Bedoel het niet verkeerd naar de anderen hoor, maar ik zit hier nou al zo lang dat dat eigenlijk mijn eerste instinctieve gedachte was.)

Je kunt best in je eentje een discussie voeren hoor, log je gewoon in met diverse namen, lijkt het heel wat!

Waar wil je het eens over hebben? Reclames kan ik op zich wel aardig over meepraten, ik ben GEK op reclames. Een ander gaat zitten zappen, maar ik niet.
Persoonlijk vind ik de reclames van de Pearl altijd wel heel erg leuk. Het is hier in huis ook een beetje standaard uitdrukking geworden : "Goeie actie"

We kunnen het over van alles hebben natuurlijk. Het laatste boek dat je gelezen hebt, de laatste film die je gezien hebt, vakantieplannen, etc.
Ik ben hier wel voor in in ieder geval, dus hier is je eerste reactie vast, haha!!

Ariane

Hoi Jeannette en Ariane,

Kijk, dat is nou nog eens gezellig. Al ideëen om zelf een forum te openen???

Doe ik mee hoor,is weer eens iets anders.

Mmm, vakantie.....Ja, gaan wij ook eindelijk een keer doen. De laatste
keer was 4 jaar geleden. Naar Duitsland,heeeeeerlijk gewoon. Over
reclames kan ik niet meepraten, maar dat maakt niks uit. Wij gaan dus
wéér naar de Buren zeg maar. En dit keer in een auto waar we
inpassen.....

We hadden dus een Hyundai excel!!!!! (met 9 man!!!) Ja, daar kan je
niks mee. De drie grote kids op de achterbank, drie kleintjes bij hun
op schoot en de kleinste bij mij op schoot. Geen gezicht en medelijden
met het autootje.
We gingen dus ook miet op vakantie want de bagage konden we niet kwijt.
Nu hebben we een spacewagon en WAUW, we passen er allemaal in op de
gewone manier.

En nu gaan we maar met zijn 6en,hihihi, ruimte over dus.

Oh, ik ken trouwens nog wel een reclame die wij hier dagelijks gebruiken......

GAMMA... Dat betekend hier in huis: Ga Alledrie Maar Meteen Afwassen.

En ik kan je zeggen dat die drie daar niet blij mee zijn als ik dat zeg hoor.

Weten jullie trouwens wat "brommetje is? " Dan pak je je vriend (man)
eens lekker bij de oren en met twee handen en dan geef je
gas.....,vinden ze echt niet leuk en ze lopen de hele dag met rode oren
rond. Maar dan moet je ze wel eerst vragen of ze weten wat "brommertje
"is, anders denken ze dat je agressief bent ofzo. Hier in huis gebeuren
dat soort gingen vrij regelmatig en dan heb je echt de familie rode
oortjes.

Nou ik stop er weer mee, ik ga mijn bed weer opzoeken. En als ik hem
vind, ga ik erin liggen ook. Ik moet hier nog ff inkomen, maar als ik
wat wakkerder ben dan word het wel gezelliger denk ik.

Meiden, kom maar op met jullie verhalen en Jeannette......je hebt het wéér voormekaar hoor,hahahahahaha

veel liefs Hester

Geweldig!!!!!

Dit heb je gewoon ook nodig.
Ben het helemaal met je eens je moet af en toe ook eens een dikke glimlach op je wangen toveren en gewoon beppen over dingen is gewoon heerlijk.

Moest net wel lachen over de GAMMA hihihihihi....
Die zal ik zeker onthouden (hoop ik)
Ik ben namelijk ook altijd zo een persoon die geen moppen kan vertellen.
Ik onthou altijd de clue maar hoe de mop gaat weet ik dan niet meer en dan begin vol goede moede dat ik een leuke mop weet en tja dan laten mijn hersentjes het toch weer afweten en schreeuwen ze me alleen de clue toe.....grrrrrrr...hahahaha

Ik ga zo weer een leuke vergadering in (gaap gaap hoe krijgen ze het voor elkaar om 09.00 uur om een vergadering te beleggen) Ik zou nu zo graag met mijn kont op een tropisch eiland liggen en alleen maar lui doen, zonnen, boekjes lezen, shoppen, eten, terasje zitten en mensen kijken !!! en alles wat niet verplicht is...

Ok terug naar de werkelijjkheid... ga me spullen pakken en op naar de vergadering..

Tjusssss,

Corina

...........en na een onrustige nacht vol met nachtmerrie's over jongegezinnen.nl  waardoor ik badend in het zweet wakker  werd omdat ik de volgende dag door een busje opgehaald werd, vallen de reacties me dus heeeeeeel erg mee!!!!!!!!!!!!!  

Gelukkig ben ik dus niet de enige........

En...tot nu toe zo super dat ik ook eens wat andere dingen over jullie lees, Aadje, Hester en Corina....TOF!!

En zo te zien niet de enige die humor heeft!!!!

Humor is de leidraad van het leven, het houdt je op de been!!

Nou, ik zal dus proberen een discussie op gang te zetten hihi.

Ik zet dan gewoon in de titel: DISCUSSIE: .................

Nou ik denk dat jullie wel de eersten zullen zijn die mee discu-zeuren hahahaha!!

Oh ja Aadje, het gaat inderdaad toch deze keer maar ove reclame, is wel leuk he???

GAMMAAAAA!!!!!

hahahahaha

lieve groeten Jeannette

Terug
Bovenaan